Hepsiburada rezaleti monitör iadesi reddedildi "kutusu açılmış"

batuh007

80+
Katılım
27 Mayıs 2020
Mesajlar
4
Reaksiyon skoru
5
Edit: Ürünün iadesi reddedildiği için tarafıma tekrar kargolanmış. Bu durumda kargoyu almalı mıyım? İade sürecinde olumsuzluk yaratır mı?

Hepsiburada'dan 27GL850-B monitör aldım ve tarafıma 06.05.2020 tarihinde ulaştı.Ürünü 13.05.2020 de 14 günlük iade hakkımı kullanarak kolay iade ile iade etmek için işlemleri başlattım iade etme sebebim ise beğenmemiş olmam. Ürünü gayet güzel özenle paketledim ki zaten birçok kablo vs... Kullanmamıştım hep kendi kablolarımı falan kullandım monitörün jelatinleri vs... Bile üzerindeydi. İade talebime takriben tarafıma Aras Kargo kodu iletildi bende bu kod ile bayramdan önce ürünü kargoya verdim tabii ki araya bayram girdi ve bugün sonuç çıktı "reddedildi". Hepsiburada müşteri hizmetlerini aradım ve iademin neden reddedildiğini sordum cevap ise şu oldu "ürünün kutusuna zarar verilmiştir tekrar sıfır olarak satılma ihtimali yoktur ve ürün 2.el statüsüne düşmüştür. İadesi uygun değildir." Nedeniyle reddedilmiştir bu nedenle ürünü iade alamıyoruz.

Kolay iade koşullarında yazdığı gibi sadece hijyen açısından sorun yaratabilecek ürünlerin kutusu açıldı ise iade alınmıyor. Ayrıca ürünün kutusunda da herhangi bir hasar yok. Tüm resimlerini çekmiştim. Hepsiburada tarafınada resimleri WhatsApp üzerinden ilettim THH başvurusunu gün içinde yapacağım konuya gelişmeleri ekleyeceğim destek olursanız sevinirim.

Kargolamadan önce resimleri de çekmiştim özenle paketledim hiçbir kusur yok geldiği gibi yolluyorum. Resimler konuya eklendi.
 

Ekler

  • 20200506_093416.webp
    20200506_093416.webp
    1.2 MB · Hit: 749
  • 20200506_093406.webp
    20200506_093406.webp
    1.2 MB · Hit: 633
  • 20200520_014727.webp
    20200520_014727.webp
    1.3 MB · Hit: 614
  • 20200506_093117.webp
    20200506_093117.webp
    838.1 KB · Hit: 693
  • 24e2ca6b03329b3df98328f1c5f4e0d3.webp
    24e2ca6b03329b3df98328f1c5f4e0d3.webp
    60.1 KB · Hit: 729
Satıcı bu durumda haklıdır. Eğer söyledikleri gibi kutuda en ufak bir jelatin eksikliği yada ezilme dahi olsa iade almama hakları var. Sizin iade nedeniniz beğenmemiş olmanız. Üründe herhangi bir arıza olsa amenna lakin burada öyle bir durum yok.

Gelin bir de satıcının tarafından düşünelim; Siz bir monitör sattınız sonra adam geldi kutusunu açtı kurdu baktı falan sonra beğenmedim ben bunu dedi alelade bir şekilde kutulayıp size geri gönderiyor. Kutu açıldığından bu ürünü başka bir kişiye satsa bana kutusu açılmış ürün göndermişsiniz diyecek.

Konu başlığına yazdığınız hepsiburada rezaleti de çok saçma olmuş. Size taraf olmadı diye bir firmayı kötülemeye asla hakkınız yok.
 
Satıcı bu durumda haklıdır. Eğer söyledikleri gibi kutuda en ufak bir jelatin eksikliği yada ezilme dahi olsa iade almama hakları var. Sizin iade nedeniniz beğenmemiş olmanız. Üründe herhangi bir arıza olsa amenna lakin burada öyle bir durum yok.

Gelin bir de satıcının tarafından düşünelim; Siz bir monitör sattınız sonra adam geldi kutusunu açtı kurdu baktı falan sonra beğenmedim ben bunu dedi alelade bir şekilde kutulayıp size geri gönderiyor. Kutu açıldığından bu ürünü başka bir kişiye satsa bana kutusu açılmış ürün göndermişsiniz diyecek.

Konu başlığına yazdığınız hepsiburada rezaleti de çok saçma olmuş. Size taraf olmadı diye bir firmayı kötülemeye asla hakkınız yok.
İlk olarak bilmediğiniz konular hakkında kendinizce yorum yapmayın bu ülkede hak var hukuk var adalet var.14 gün içinde hiçbir sebeb göstermeksizin iade edebilirim ki bu hepsiburadanın kendi koşulları arasında yazmaktadır ürünü iade seçenekleri arasında ürünü beğenmemekte bulunmaktadır.Beğenmeme sebebine gelirsek üründe IPS Glow ve BLB mevcut bu sebepten ötürü iade ediyorum.

İkinci olarak üründe herhangi bir arıza olsa yine iade almıcaklar muhattabımın servis olduğunu söyleyip ona yönlendiricekler rapor çıkartılmasını isticekler raporun çıkmasını beklicem rapor çıkıcak bunu hepsiburadaya sunucam ve bingo yine iade almıcaklar onarım yada değişim vericekler. Peki size soruyorum ben bu ürüne 4150 TL yi paramlar rezil olmak için mi verdim haklarımın sonuna kadar arkasındayım ve bu olay tam anlamıyla bir rezalettir Hepsiburada tüketici haklarını resmen çiğnemektedir bu sadece bu firmaya özel bir durum değil bakın tekrar söylüyorum T.C yasalarında internet üzerinden alınan herhangi bir ürünü koşulsuz şartsız 14 gün içerisinde iade edebilirsiniz.Bir tüketici olarak haklarınızı araştırmanızı tavsiye ediyorum.
 
Son düzenleme:
Bilmediğiniz konular hakkında kendinizce yorum yapmayın bu ülkede hak var hukuk var adalet var.14 gün içinde hiçbir sebeb göstermeksizin iade edebilirim ki bu hepsiburadanın kendi koşulları arasında yazmaktadır ürünü iade seçenekleri arasında ürünü beğenmemekte bulunmaktadır.Beğenmeme sebebine gelirsek üründe IPS Glow ve BLB mevcut bu sebepten ötürü iade ediyorum.
Satıcıyı iade almak zorunda görüyorsanız kendinizi de size geldiği şekilde geri göndermek zorunda bilmelisiniz. Madem kendinizi haklı buluyorsunuz THH'de hakkınızı arayın. Tek istediğim bir sorun yaşadığınızda yalnızca kendi tarafınızdan düşünüp kendinizi haklı bularak aracı firmayı dahi kötülemekten vazgeçmeniz. Umarım süreç haklı olandan yana sonuçlanır.
 
@Yasin Çelik hocam arkadaş sonuna kadar haklı. Hijyen sebepli iade alınmayan bir kaç ürün var kulaklık vb. onun harici 14 gün içinde koşulsuz şartsız üründe zarar yok ise kırık vb.Herhangi bi şekilde garanti dışı kalacak bir müdahalede bulunulmadıysa geri almak durumundalar. Girip hepsi buradanın iade koşullarına bakarsan bunu rahatlıkla görebilirsin. Kimse kendini hepsiburadanın yerine koymak zorunda değil malesef. Nasıl satıcılar ürün satarken kendini tüketici yerine koymayıp her fırsatta zamı yapıştırıyorsa. Her fırsatı gole çeviriyorsa serbest piyasa diyerekten. Bu durumda sonuna kadar tüketici haklı.

Aşağıdaki ürünlerde cayma hakkının kullanılması, ürünün ambalajının açılmamış, bozulmamış ve ürünün kullanılmamış olması şartına bağlıdır. Aksi halde iade alınamamaktadır:

  • Malın tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olması halinde maddi ortamda sunulan kitap, dijital içerik ve bilgisayar sarf malzemelerine ilişkin ürünler (Bilgisayar sarf malzemeleri (Toner, kartuş, şerit vb. her türlü yazılım ve programlar, DVD, VCD, CD ve kasetler)
  • Tesliminden sonra ambalaj, bant, mühür, paket gibi koruyucu unsurları açılmış olan mallardan iadesi sağlık ve hijyen açısından uygun olmayan ürünler (İç çamaşırı,mayo,kozmetik,kulaklık vb.).
  • Kurulum gerektiren ürünler mutlaka yetkili servis tarafından açılmalı ve kurulumu yapılmalıdır. Yetkili servis dışında açılan ürünler garanti kapsamı dışında kalabilir. Servis kurulumu esnasında üründe sorun tespit edilirse tutanak ile değişim/iade işlemleri yapılabilir.
sadece bu ürünlerde ambalaj açılmasını kabul etmediklerini açıkça belirtmişler. Yani monitörü seve seve almak zorundalar. Ben arkadaşın yerinde olsam önce hb müşteri hizmetlerini defalarca haklarımı bildiğimi ve gerekirse yetkili mercilere(THH) başvuracağımı söylerim. Muhtemelen iade işlemini gerçekleştiriceklerdir. Yine ısrar ederlerse iade gerçekleştirmeme konusunda bu şekilde kendi itibarlarından ziyade şahsımın haklarına tecavüz ederek maddi ve manevi olarak yıprattıkları ve paranın zaman içerisinde değer kaybetmesi durumundan ötürü geçen süredeki parama işletilebilecek faiziyle birlikte paramın iadesini alıp daha sonrasında maddi ve manevi tazminat davası açacağımı söylerim.
 
Son düzenleme:
Hijyen sebepli iade alınmayan bir kaç ürün var kulaklık vb. onun harici 14 gün içinde koşulsuz şartsız üründe zarar yok ise kırık vb.Herhangi bi şekilde garanti dışı kalacak bir müdahalede bulunulmadıysa geri almak durumundalar.
Eğer ürün yalnızca beğenilmediği için iade ediliyorsa tekrardan satılabilicek durumda olması gerekir. Yanı yalnızca üründe kırık olmaması değil kutusunun dahi hasar görmemiş olması gerekmektedir. Satıcılar tekrar satılabilirliğini yitirmiş ve garanti kapsamında sayılabilecek bir sorunu olmayan ürünü iade almak zorunda değildir.
Bahsettiğiniz hijyen koşuluna gelirsek onları beğenmezseniz kutusu zarar görmemiş olsa dahi iade edemiyorsunuz. Yalnızca arızalı ise iade edilebiliyor. Farkı budur.
 
Dostum bak yukarıdaki mesajımı HB sitesinden alıntı ile editledim. Kutusu açılmamış bir ürünü her şartta iade almak zorundalar. (altın, kod vs. hariç). Ben anlamadım bu kraldan çok kralcılık niye forumda yeni moda falan mı? Almak zorunda mecbur ki bunu sitesinde açıkça belirtmiş HB. Sistemin sizi baskılamasına mağdur etmesine izin verebilirsiniz. Ancak başkalarını mağdur etmesine çanak tutmak ayıptır. @Yasin Çelik
 
@tgrlsy THH başvurusunu yaptım.Hepsiburada yeni bir talep açtı adıma 3 gün icinde cevaplanacakmış.Talebe THH formunu vs eklicem.
 
inşallah işi yokuşa sürmezler hocam. Sürselerde aradan geçen zamanda parana faiz ödüyolar sonunda.
İnşallah hocam öyle bir şey yapacaklarını düşünmüyorum bir sürü teknoloji forumunda ve şikayetvarda konu açtım thh başvuru numarasınıda hepsiburadaya ilettim.Bu saaten sonra gerekli işlemleri yaparlar diye düşünüyorum.
 
Satıcı bu durumda haklıdır. Eğer söyledikleri gibi kutuda en ufak bir jelatin eksikliği yada ezilme dahi olsa iade almama hakları var. Sizin iade nedeniniz beğenmemiş olmanız. Üründe herhangi bir arıza olsa amenna lakin burada öyle bir durum yok.

Gelin bir de satıcının tarafından düşünelim; Siz bir monitör sattınız sonra adam geldi kutusunu açtı kurdu baktı falan sonra beğenmedim ben bunu dedi alelade bir şekilde kutulayıp size geri gönderiyor. Kutu açıldığından bu ürünü başka bir kişiye satsa bana kutusu açılmış ürün göndermişsiniz diyecek.

Konu başlığına yazdığınız hepsiburada rezaleti de çok saçma olmuş. Size taraf olmadı diye bir firmayı kötülemeye asla hakkınız yok.
En ufak bir ezilme de nasıl iade almama hakkı var ürünlerin hangisi kargoda zaten kutusunda ufak hasar olmadan geliyor?
 
Maşallah bantlama dışında 0 gibi.
 
Bi zarar vermediysen almak zorunda defalarca aynı işlemi gerçekleştirdim beğenmediğim gerekeçesi ile iade yaptım.

Sanal bir şekilde görmediğin bir ürünü aldığın için 14 gün cayma hakkın var zaten eğer hasar vermediysen iade alınması gerek.
Satıcı gözü diye bir durum yok bunların hepsini taraflarına belirtip sözleşme yapıyorlar yapmayacaksa bu topa girmesin ozaman.

Hakkını ara müşteri hizmetlerini vs ara almak zorundalar ve dikkat et süre öldürmeye çalışıyorlar hızlı ol.
 
Geri
Top