Öneri Trendyol'dan 300 TL Klavye Önerisi


bunu aldır.
Hocam markayı ilk defa duydum. Nasıldır? İncelemesi falan var mı?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Tamam dağıtırsın işte hayrına.
Yok ben hayırsızım zaten hayır işlemem hiç.
 
Hocam markayı ilk defa duydum. Nasıldır? İncelemesi falan var mı?

Arkadaşıma black switchli olarak aldırdım ben de gidip bir denedim gayet güzel bir tek space tuşunun stabilizeri bir tık bozuk o kadar bana gayet kaliteli geldi kablo harici.

Ama instagramda güzel kablo yapan kişiler var tam adresi hatırlamadım ama ekin kollamanın bir videosunda geçiyordu oradanda da ileri adam akıllı bir kablo yaptırıp kullanabilirsiniz.
 

Arkadaşıma black switchli olarak aldırdım ben de gidip bir denedim gayet güzel bir tek space tuşunun stabilizeri bir tık bozuk o kadar bana gayet kaliteli geldi kablo harici.

Ama instagramda güzel kablo yapan kişiler var tam adresi hatırlamadım ama ekin kollamanın bir videosunda geçiyordu oradanda da ileri adam akıllı bir kablo yaptırıp kullanabilirsiniz.
Önerin için teşekkür ederim.
Önerdiğin klavye biraz beni uğraştırabilir gibi ancak mini klavye olduğu için de dikkatimi çekti.
Ancak buna karar verdim gibi. Zaten beleş al gitsin amanaan. Adama cevap vermem lazım.

 
Önerin için teşekkür ederim.
Önerdiğin klavye biraz beni uğraştırabilir gibi ancak mini klavye olduğu için de dikkatimi çekti.
Ancak buna karar verdim gibi. Zaten beleş al gitsin amanaan. Adama cevap vermem lazım.

güzel gözüküyo al gitsin ya da kasanın içine soğutma falan düşünebilirsin
 

Arkadaşıma black switchli olarak aldırdım ben de gidip bir denedim gayet güzel bir tek space tuşunun stabilizeri bir tık bozuk o kadar bana gayet kaliteli geldi kablo harici.

Ama instagramda güzel kablo yapan kişiler var tam adresi hatırlamadım ama ekin kollamanın bir videosunda geçiyordu oradanda da ileri adam akıllı bir kablo yaptırıp kullanabilirsiniz.

Sizce bu ürün alınır mı?

Screenshot_2021-09-01-00-05-40-392_com.abtnprojects.ambatana.jpg
 
Kablo ve space tuşu işte.
Ya space tuşu kötü değil bu arada sadece neredeyse sorunsuz stablar ile karşılaştırıldığında biraz daha kötü.

Kablosu ileride de değişebilir büyük sıkıntı değil sadece biraz kalitesiz bir kablo.
 
Kesinlikle ajazz ak33. Kendim de 2 haftaya yakın kullanıyorum son derece memnunum. Cherry mx klonu switchlere sahip.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu da incelemem
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Benden önce @OnTheRoonKilled söylemiş zaten 😅
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,010
Mesajlar
11,072,620
Üyeler
198,028
Son üye
yigitgrbz
Geri
Top