N11 İadem Reddedildi

İade etmedin mi hiç yoksa bilmiyormusunuz?
İlk defa alışveriş yapmıyorum biliyorum neyin ne olduğunu sadece ilk defa iadem reddedildi, alınan ürün 14 günlük cayma hakkı veriyor bunu boşa vermiyorlar değil insanlara test etmek için veriyorlar test sadece mağaza üzerinden olmuyor öyle olsa boşa bu hakkı müşteriye vermezler değil mi? ve üründen memnunmuyum değilmiyim diye açıp kullanmam gerekiyor. Mesele o değil iade almasına alacak zaten büyük ihtimalle kargo da oluşmuş bu durumdan dolayı almıyorlar.
Kutusu zarar gördüğü için kargoya gidip tutanak mı tutturmak gerek ne yapmak gerek bu konu hakkında bilgim yok
Sırf iade almamak için kutuya kendileri bile zarar vermiş olabilirler. Hijyenik ürünlerde eğer üründe sıkıntı yoksa iade kabul edilmeyebiliyor.
 
Evet bende onu anlatmaya çalıştım, giderken kutuda bir şey yoktu gittiğinde olmuş kargoda bu durum zaten mağaza kutuda sorun var yıpranmış diye almadı ürünü geri gönderdiklerinde anladım zaten kutu dedikleri gibiydi.
Bundan sonrası yaş mı kargo şubesine gitsem kargomun içinden geçmişsiniz desem hak arama şansım var mı?
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Ama dediğim gibi kutu hasarlı olsa bile geri paketlerken aldığım ürünleri az bir şey yıpratıyordum ama hiç bir sorun olmadı incehesap özellikle helal olsun adamlar hepsini anında aldı birilerini 13.gün iade etmeme rağmen.
Ama N11 de bu durum geçerli değil diyeceğim de adamlıklarda pek durum yok gibi çünkü kargoda oluşmuş bi durum satıcıda da bendede suç yok.
Hayvan gibi çalışan insanların emeğine saygı göstermeyen magandaların işi.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Bende bundan korkuyorum iade felan olmazsa param güvende ile satacağım ürünleri fare çalışmasında sorun yok çünkü.
aynı durumu yaşarmıyım?
riskli m i el ile satmak mı gerekir yoksa?
Hiç sanmam siz ürünü teslim ederken fotoğrafını çekecektinix.
 
Sırf iade almamak için kutuya kendileri bile zarar vermiş olabilirler. Hijyenik ürünlerde eğer üründe sıkıntı yoksa iade kabul edilmeyebiliyor.
Hijyenik ürüne kulaklık iç giyim vesaire dahil mouse değil diye biliyorum.
 
Artık bu tip 14 günlük tüketiciyi koruma kanunu adı altında yapılan alışverişler Türkiyede çok suistimale açık alanlar olmaya başladı onun için letgo,sahibinden vb.yerlerden elden alış ve satış yapmak bana daha mantıklı geliyor..
 
Merhabalar, N11 üzerinden Razer Deathhader V2 mouse almıştım.
Ürünü iade etmek istedim tam donanım kutusunda hasar olmadan gönderdim ama 3 gün sonra iade reddedildi dendi sebep ise üründe kutuda hasar olması.
Kargo da olmuş olması lazım çünkü ürün bana bugün geri geldi kutusunda bayağı yıpranma var, ürün sağlam ama kutusunda sorun olsa bile iade kabul etmeme hakları var mı?
Ve benim yapabileceğim bir şey var mı kargo firmasını şikayet edebilir miyim?
Bu arada kargo firmasi sorunlu mousede problem yoksa
 
Sırf iade almamak için kutuya kendileri bile zarar vermiş olabilirler. Hijyenik ürünlerde eğer üründe sıkıntı yoksa iade kabul edilmeyebiliyor.
Öyle olmuş zaten tam olarak şikayetvarda bir kişi aynı konuda şikayet açmış sağlam gönderdim açtığım kapağın tam tersi yerden kutuyu açmış yırtmışlar diyor.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Bu arada kargo firmasi sorunlu mousede problem yoksa
Kargo firması pat patlı poşete koydu gözümün önüne güzel bantladı hem kutuu yok olmuş onun dışında farenin altındada çizikler oluşmuş bir anda nasıl olduysa mağazadan şüpheleniyorum.
 
Kural 18: Eski Konuları Yükseltmek
silindi
 
Son düzenleme:
Mouse ''hijyenik açıdan hassas ürünler'' kategorisine girebilir.
Mağazaların destek ekiplerine yazdığım zaman ''mouse'da herhangi bir sorun çıkmaması haricinde hijyenliğini kaybedeceğinden dolayı iade yapamazsınız'' yanıtını aldım.
Ben incehesaptan razer deathadder v2 mini aldım ve ilk gün 30dk kullandıktan sonra rahatsız olduğum için paketleyip iadee etmiştim.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Konu eskiymiş, bruh.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,176,696
Mesajlar
10,606,649
Üyeler
186,775
Son üye
Keremmm54
Geri
Top