Komando41.
80+ Silver
- Katılım
- 27 Ekim 2020
- Mesajlar
- 2,627
- Reaksiyon skoru
- 2,317
arkadaşlar fifa 22 almak isityorum bugünkü indirmlerde 200 tl ye kadar düşermi ?
İmkansızarkadaşlar fifa 22 almak isityorum bugünkü indirmlerde 200 TL ye kadar düşermi ?
orjinal almayı tercih ediyorum yinede teşekkürlerİndirime girebilir. Daha ucuza almak isterseniz bana mesaj atabilirsiniz.
Sadece offline oynamak istersen buradan 20tlye alabilirsinarkadaşlar fifa 22 almak isityorum bugünkü indirmlerde 200 TL ye kadar düşermi ?
Almayı düşünüyor musunuz dediğim şekilde. Her hangi bir şekilde orijinalliği bozulmuyor kendiniz almış gibi oynuyorsunuz tek fark size hediye olarak göndermem oluyor.online da oynamak istiyorum teşekkürler
yok düşünmüyorumAlmayı düşünüyor musunuz dediğim şekilde. Her hangi bir şekilde orijinalliği bozulmuyor kendiniz almış gibi oynuyorsunuz tek fark size hediye olarak göndermem oluyor.
Düşünürseniz yazabilirsiniz.yok düşünmüyorum
sormamın sebebi fifa genellikle aynı aylarda indirime giriyor takip etmemediğim fiyatlar ıbilmiyorum biraz baktım internete ama güncel bi r bilgi bulamadımBöyle konular iki üç gündür açılıyor indirime girermi felan burdakiler nerden bilsin konu açılmış gidip ordan bakın git gaben'e sor..![]()
arkadaşlar fifa 22 almak isityorum bugünkü indirmlerde 200 TL ye kadar düşermi ?