- Bütçe
- 23.000
Merhaba, Yaklaşık 5-6 Aydır 3x RX570-ARMOR-4G Ve 3x GTX-1050TI-4G İle Mining Yapıyordum. Bugün Kartlarımın Hepsini Sattım, Elimde Yaklaşık 20.000 TL Var.
6 Kart İle 72 MH Gücüne Sahiptim. Şuan Piyasaya Bakıyorum Bir Tane RX580-8G Yurt Dışında 500 Dolarken Burada 10.000 TL Olmuş Verdiği Güçte 30 MH Civarlarında Yani Yatırıma Değmez ;
Bu İşten Anlayan Arkadaşlardan Kart Önerilerini Bekliyorum Bütçemi 30.000 TL 'lere Çıkarabilirim.
Ekran Kartını Ucuz Yollardan 'da Alabilme Fikirlerine Açığım. Teşekkür Ederim İyi Forumlar.
6 Kart İle 72 MH Gücüne Sahiptim. Şuan Piyasaya Bakıyorum Bir Tane RX580-8G Yurt Dışında 500 Dolarken Burada 10.000 TL Olmuş Verdiği Güçte 30 MH Civarlarında Yani Yatırıma Değmez ;
Bu İşten Anlayan Arkadaşlardan Kart Önerilerini Bekliyorum Bütçemi 30.000 TL 'lere Çıkarabilirim.
Ekran Kartını Ucuz Yollardan 'da Alabilme Fikirlerine Açığım. Teşekkür Ederim İyi Forumlar.