Öneri 350 bin TL ye kadar araba tavsiyesi

Talisman bayıldığım arabadır.
4control sistemi zaten baya baya başarılı ve kaliteli bir araç
Bulduğun gibi yapış diyeceğim bir arabadır kendisi
Aynı şeyi dedim ama az önce yazan arkadaş biraz saçmalamış bu konuda.
Talisman'dan öte kronik sorunlu DSG'li Passat'ı alıp servis ile kanka olacağıma, gider Megane alırım daha iyi.
 
rofl.
Passat'ta bulunmayan Head-Up Display ve 4CONTROL ve arka tekerleklerin açılı olarak dönme özelliği, Mercedes'in E segmenti araçlarında standart bundan bey habersin sanırım. Şu passat "lüks, zengin aracı, aşiret aracı" gibi kavramlardan uzak durun.
Çıktığı yıldan beri yurtdışındaki bir çok derginin editörü tarafından D değil "E" segmentine yakışır bir otomobil olduğundan ve Passat'dan daha iyi olduğundan da bahsetti, dergi arşivlerini araştırırsan bulabilirsin.
Renault teneke, gitmiyor gibi algılardan bıkmadınız sanırsam. 1.3 TCe yere göğe sığdırılamayan TSI motoru bile eziyor performans olarak. dCi de aynı şekilde TDI motoru.. Ayrıca EDC DSG'den çok daha uzun ömürlü ve bakımı da daha ekonomik. Az yakar, kullanıcıyı da memnun eder.
Passat ne la? onunla mı karşılaştırıyorum :D peugeot - renault falan marka sıralaması olarak tatmin etmiyor beni diyorum sevmiyorum öyle markaları. Full paket araba fanı da değilim bide passat yerine ben de olsam talisman alırdım.
Lüks araba değil işte segmentine göre iyi bu arada :D
 
BMW E90 lar çok hoşuma gitti 2.0d motor Msport paketi alınabilir hem yarı otomatik bir araç hem de premium ayrıca performans lı da
 
Ve volkswagen , renault falan teneke muhabbeti yapanların arabası bile yok ki ikiside güçsüz araba. TR'ye göre iyiler sadece.
2020-volkswagen-arteon-shooting-brake-r.jpg

Birçok markanın iyi arabası daha burda satılmıyor biz dizel benzin 1.6 , 1.4 , 1.2 muhabbeti yapıyoruz. Sana göre iyi olabilir de Lüks ne alaka?
 
BMW E90 lar çok hoşuma gitti 2.0d motor Msport paketi alınabilir hem yarı otomatik bir araç hem de premium ayrıca performans lı da
Düşük kilometreli e90 3.20d ve ellenmemiş bu paraya bulamazsın. Olanların kilometresine ben inanmıyorum.
Düşük kilometreli ve ucuz varsa hiç inanmıyorum. Harcayacağın parayı hesaba katıyorsan al sen bilirsin. Ama şunu unutma.
Bmw 3 kasa temiz bir arabayı asla piyasasında satılmaz. Piyasasının enaz 50k fazlasıdır. Alıp almamak sana kalmış
 
Düşük kilometreli e90 3.20d ve ellenmemiş bu paraya bulamazsın. Olanların kilometresine ben inanmıyorum.
Düşük kilometreli ve ucuz varsa hiç inanmıyorum. Harcayacağın parayı hesaba katıyorsan al sen bilirsin. Ama şunu unutma.
Bmw 3 kasa temiz bir arabayı asla piyasasında satılmaz. Piyasasının enaz 50k fazlasıdır. Alıp almamak sana kalmış
sizin tavsiyeniz nedir peki hocam
 
Alıntıyı görüntüle
al aga gerçek araba :D
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

kriterlerin ;

daha 'lüks' markalardan (bmw , audi , mercedes)
otomatik vites
4 kapı sedan
150+ beygir


böyle diyebilir miyiz?
Hocam attığınız touareg harbiden araba .
3.0 tdi olanına bindim , araba asfaltı kazıyor viraj desen düz yolmuş gibi dönüyor.
Fakat bu ülkede şahin almak dahi bir problem şahini geç bir tane minnacık scooter bile üstüne binlerce ceza kesilmiş bir araba. Siz düşünün hocam yakıt fiyatları aldı başını gitti , parça fiyatları deseniz her geçen gün daha da artıyor doblonun orjinal balatası 1250 lira bir de bu araba doblo hocam şöyle daha lüks bir şey olsa normal derim ama alt tarafı doblo diyebilirsiniz.
Gerçekten ülkede hafif yaşlı ve ciğerli bir makineye binmek acayip ücretlere çıkıyor.
Bu paraya daha az masraflı yüksek modelli arabaya binmek gerçekten daha mantıklı .
Mantığını konuşturmazsan cüzdanını konuşturman lazım. Cüzdanım konuşmasın dersen mantığını konuşturman lazım.

Yoksa 1.6 1.5 1.8 araba muhabbeti benimde hoşuma gitmiyor. Bir kere a8 3.0 tdi long sürdüm daha da her arabaya güzel gözüyle bakmadım emin olun
 
Hocam attığınız touareg harbiden araba .
3.0 tdi olanına bindim , araba asfaltı kazıyor viraj desen düz yolmuş gibi dönüyor.
Fakat bu ülkede şahin almak dahi bir problem şahini geç bir tane minnacık scooter bile üstüne binlerce ceza kesilmiş bir araba. Siz düşünün hocam yakıt fiyatları aldı başını gitti , parça fiyatları deseniz her geçen gün daha da artıyor doblonun orjinal balatası 1250 lira bir de bu araba doblo hocam şöyle daha lüks bir şey olsa normal derim ama alt tarafı doblo diyebilirsiniz.
Gerçekten ülkede hafif yaşlı ve ciğerli bir makineye binmek acayip ücretlere çıkıyor.
Bu paraya daha az masraflı yüksek modelli arabaya binmek gerçekten daha mantıklı .
Mantığını konuşturmazsan cüzdanını konuşturman lazım. Cüzdanım konuşmasın dersen mantığını konuşturman lazım.

Yoksa 1.6 1.5 1.8 araba muhabbeti benimde hoşuma gitmiyor. Bir kere a8 3.0 tdi long sürdüm daha da her arabaya güzel gözüyle bakmadım emin olun
hocam bana kalırsa sürdüğün araba harbi araba olsun da gerisi önemli değil bütçe peşinde değil zevk peşindeyim
bütçe peşinde olsam 1.4 egea ile ortalama 7.6 litre yakmazdım ki insanlar buna çok diyor ki bana göre az bile
 
bu araç nasıl mesela hocam
birde hocam mercedeslerdeki kompressor ne demek
Kompressor mercedes motorlarında olan bir supercharger sistemi.
Kısaca açıklayayım ; Turbo da egzoz gazı çevirilerek gaz akışı sağlanıyor , sağladığı hava akışını basınçlı bir şekilde pistonlara verip hava yakıt karışımını zenginleştiriyor fakat alt devirlerde pekte etkili değil çoğu arabada turbo 2500 devir sonrası açıyor. Kompressor sistemi ise bu sistemin daha kalitelisi gibi düşün.
Hava akışını sürekli alıyor ve sürekli zengin karışım sağlıyor. Motora kayış veya zincir ile bağlı oluyorlar ve sürekli çalışıyor rolantide dahi çalışmakta. Alt devirlerde hantallık veya devir çevirme sorununu ortadan kaldırıyor. Ama sorun şu ki turbo kadar masrafsız değil. Sürekli arıza çıkarmasından vs. bahsetmiyorum, tamir masrafları yüksek ve yapabilecek usta az. Çoğu kişi ben anlamam bundan der geçer öyle bir sistem.
 
Kompressor mercedes motorlarında olan bir supercharger sistemi.
Kısaca açıklayayım ; Turbo da egzoz gazı çevirilerek gaz akışı sağlanıyor , sağladığı hava akışını basınçlı bir şekilde pistonlara verip hava yakıt karışımını zenginleştiriyor fakat alt devirlerde pekte etkili değil çoğu arabada turbo 2500 devir sonrası açıyor. Kompressor sistemi ise bu sistemin daha kalitelisi gibi düşün.
Hava akışını sürekli alıyor ve sürekli zengin karışım sağlıyor. Motora kayış veya zincir ile bağlı oluyorlar ve sürekli çalışıyor rolantide dahi çalışmakta. Alt devirlerde hantallık veya devir çevirme sorununu ortadan kaldırıyor. Ama sorun şu ki turbo kadar masrafsız değil. Sürekli arıza çıkarmasından vs. bahsetmiyorum, tamir masrafları yüksek ve yapabilecek usta az. Çoğu kişi ben anlamam bundan der geçer öyle bir sistem.
teşekkür ederim hhocam aydınlattığınız için
bi o kadar güzel ve bi o kadar da zahmetli bir sistem yani
 
Hocam attığınız touareg harbiden araba .
3.0 tdi olanına bindim , araba asfaltı kazıyor viraj desen düz yolmuş gibi dönüyor.
Fakat bu ülkede şahin almak dahi bir problem şahini geç bir tane minnacık scooter bile üstüne binlerce ceza kesilmiş bir araba. Siz düşünün hocam yakıt fiyatları aldı başını gitti , parça fiyatları deseniz her geçen gün daha da artıyor doblonun orjinal balatası 1250 lira bir de bu araba doblo hocam şöyle daha lüks bir şey olsa normal derim ama alt tarafı doblo diyebilirsiniz.
Gerçekten ülkede hafif yaşlı ve ciğerli bir makineye binmek acayip ücretlere çıkıyor.
Bu paraya daha az masraflı yüksek modelli arabaya binmek gerçekten daha mantıklı .
Mantığını konuşturmazsan cüzdanını konuşturman lazım. Cüzdanım konuşmasın dersen mantığını konuşturman lazım.

Yoksa 1.6 1.5 1.8 araba muhabbeti benimde hoşuma gitmiyor. Bir kere a8 3.0 tdi long sürdüm daha da her arabaya güzel gözüyle bakmadım emin olun
Bide bu 6.0 W12 :D en son satışta 150.000 e gitmiş galiba SS motors’un kendi sitesinde. Yakıt vs sorun değilse o zaman diliminde (4-5 yıl önce) kesinlikle değerdi. Satıcı iyi olunca bence böyle eski arabaları alırken güven unsuru çok iyi oluyor daha bilindik yani. Bide o tarz yerler kötü araba almayacağından mantıken kötü araba satmamış oluyor. En son sahibindende 5.0 v10 görmüştüm 200.000 e yabancıdan yabancıya diye satıyordu. Aynısı muhtemelen 5000 euro falandır ama.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Valla insanlar haklı ama. 2.0 üstü araba binilmez bu benzin fiyatları varken. Maaşın çok yüksek olması lazım.
 
Bide bu 6.0 W12 :D en son satışta 150.000 e gitmiş galiba SS motors’un kendi sitesinde. Yakıt vs sorun değilse o zaman diliminde (4-5 yıl önce) kesinlikle değerdi. Satıcı iyi olunca bence böyle eski arabaları alırken güven unsuru çok iyi oluyor daha bilindik yani. Bide o tarz yerler kötü araba almayacağından mantıken kötü araba satmamış oluyor. En son sahibindende 5.0 v10 görmüştüm 200.000 e yabancıdan yabancıya diye satıyordu. Aynısı muhtemelen 5000 euro falandır ama.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Valla insanlar haklı ama. 2.0 üstü araba binilmez bu benzin fiyatları varken. Maaşın çok yüksek olması lazım.
Hak veriyorum hocam.
6.0 w12 demek akaryakıt istasyonuna abone olmak demektir
 
Geri
Top