Yarın ne yapmalıyım ?

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Gönül ister dediğini yapayım ama olmuyor işte o yüzden sordum buraya.
Anneme ne dersem hiçbirini yapmam ? Çünkü ikisinden birini yapman zorunlu diyor.
Amacım boş mesaj kasmak olsaydı şimdiye 7-8K mesajım olurdu ama bir çok kişi gibi bir konuya mesaj yazacaksam ve eğer mesajım ona yardımcı olmayacaksa mesaj yazmayı vazgeçerim.
Çünkü empati yapıyorum o kişi belki bana içinden sövebilir.
Maske takman gerekeceği için kulak arkam ağrıyo veya maske sıkıntı oluyor de ? Çünkü cidden art arda takınca ağrı yapıyor ve o ağrı çekilmez.
 
Ben dün ilk haftalığımı aldım
Parayı al daha okula gitmek istemezsin . Bana artık kalfa diyolar kıdemli oldum yani
Ön takım bakım vs. İşleri ben yapıyorum artık
 
İstediğin şeyi yap
 
İstediğin şeyi yap
Adam 1 günlük bir şey için soru sormuş ki konunun üzerinden aylar geçmiş. Hadi forum kurallarına aykırı bir şey yapmadın, düşünemiyor musun konuya cevap verme gerekliliği kalmamış ?
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Geri
Top