Yarın ne yapmalıyım ?

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Tabi herkesin ne yapacağına bağlı ancak benim evde canım çıkıyor resmen.
İşe giderdim ve para biriktirirdim, ki güzel para varsa. Yoksa 50TL için falan gitmezdim herhalde :D
35 tl (Babamın kendi işi.)
 
Allah aşkına şu konuyu tam okuyun ya. @muhammetsaglam @EKRHN @Thodec
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Dostum o zaman git istediğini yap. Neden bize soruyorsun? Bunu bize sorman demek, mesaj kasmak istiyorsun demektir. Hem fikrimizi soruyorsun, hem de konuyu doğru okuyun falan diyorsun. Senin yerinde ben olsam işe giderdim. Sen okula git. Herkes için farklı bir durum bu.
 
Burada yazacağım 2 mesaja ihtiyacım yok benim merak etme iyi forumlar.
Damlaya damlaya göl olur. 4,185 mesajı,3-5 mesajı (Belki 10-20) sadece 1 konuya yazarak elde ettin.
Ve birisine yardımcı olucaksan lütfen konuyu tam oku.
Dostum o zaman git istediğini yap. Neden bize soruyorsun? Bunu bize sorman demek, mesaj kasmak istiyorsun demektir. Hem fikrimizi soruyorsun, hem de konuyu doğru okuyun falan diyorsun. Senin yerinde ben olsam işe giderdim. Sen okula git. Herkes için farklı bir durum bu.
Danışacak kimsem olmadığından sizlere danıştım ama sanırım hata etmişim.
 
35 TL (Babamın kendi işi.)
O zaman gitme ya boşuna. 35TL için 12 saatini harcama. Ders çalış. En azından geleceğe yatırım yapmış olursun.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Damlaya damlaya göl olur. 4,185 mesajı 3-5 mesajı (Belki 10-20) sadece 1 konuya yazarak elde ettin.
Ve birisine yardımcı olucaksan lütfen konuyu tam oku.

Danışacak kimsem olmadığından sizlere danıştım ama sanırım hata etmişim.
Hocam ben sizi anlamadım ve tartışmak istemiyorum. Siz bizim fikrimizi sormadınız mı? Ben sizin yerinizde olsam işe giderdim. Neden karşı çıkıyorsunuz anlamadım?
 
O zaman gitme ya boşuna. 35TL için 12 saatini harcama. Ders çalış. En azından geleceğe yatırım yapmış olursun.
1 hafta ya oyun oynamak ya da hiç bir şey yapmak istemiyorum.
Notlarım,derslerim zaten iyi bir süre çalışmasam bir şey kaybetmem.
 
Babanın işi nedir özel değilse?
Benim babam Philips yetkili servisteydi bi' zamanlar, televizyon montajlıyorduk beraber baya keyifliydi.
 
1 hafta ya oyun oynamak ya da hiç bir şey yapmak istemiyorum.
Notlarım,derslerim zaten iyi bir süre çalışmasam bir şey kaybetmem.
Hocam bakın siz ne güzel cevaplıyorsunuz işte kendi sorunuzu. Okula gidersin 6-7 saat. Sonra rahatına bakarsın. Eğer işe sadece 1 günlüğüne gideceksen, okula 2 gün gideceksen ben işi seçerdim.
 
Hocam bakın siz ne güzel cevaplıyorsunuz işte kendi sorunuzu. Okula gidersin 6-7 saat. Sonra rahatına bakarsın. Eğer işe sadece 1 günlüğüne gideceksen, okula 2 gün gideceksen ben işi seçerdim.
İkisinden birine gitmem için annem zorluyor.
Anneme ne dersem hiçbirini yapmam ?
 
Senin bu boş mesajla zorun ne anlamış değilim?
İşe gitme okula da gitme otur dizi izle.
 
Senin bu boş mesajla zorun ne anlamış değilim?
İşe gitme okula da gitme otur dizi izle.
Gönül ister dediğini yapayım ama olmuyor işte o yüzden sordum buraya.
Anneme ne dersem hiçbirini yapmam ? Çünkü ikisinden birini yapman zorunlu diyor.
Amacım boş mesaj kasmak olsaydı şimdiye 7-8K mesajım olurdu ama bir çok kişi gibi bir konuya mesaj yazacaksam ve eğer mesajım ona yardımcı olmayacaksa mesaj yazmayı vazgeçerim.
Çünkü empati yapıyorum o kişi belki bana içinden sövebilir.
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Geri
Top