Garantiye giden mousem kayboldu

Neodyum

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
15
Reaksiyon skoru
11
2. El olarak steelseries rival 3 wireless mouse aldım kutulu faturalı garantili çok referanslı bir abimden ürün geldi problem yok 2 ay kullandım sonra tekerleği teklemeye başladı itopyadan kargo kodu alıp kargoya verdim kendi adıma kendi adresime kutunun içinede ürünü geri bu adrese kargolamaları için yazdım isim adres telefon numarası koydum ürün ellerine ulaştı neyse aradım 2 gün sonra dedim ben efe ürün göndermiştim ne durumda diye fatura ismini soruyorlardı veriyordum bakıyorlardı 20 gün boyunca 2 3 günde bir aradım ocak ayının 26sında son kez aradım şehir dışında olduğum için 2 gün boyunca ilgilenemedim ayın 28inde kimseye haber vermeden sıfır ürünü fatura ismi ve adresine yollamışlar ürün kargoya verildikten 1 gün sonra teslim edilmiş benim tabi haberim bu durumdan şubat 1de haberim oluyor neyse bu arada ürünün 3. Sahibiyim ürünü benim aldığım abi 20k tl para vererek sistemle birlikte almış tabi bilmiyordum bunu neyse aldığım abiye yazdım böyle böyle bir durum var diye oda aldığı abinin numarasını verdi aradım adamın bana verdiği cevap aynen şu oldu 1 sene sonra aldığım ürün adını sanını bilmediğim bir kargo firmasıyla geri geldi bende bana ait olmadığı için çöpe attım dedi (inandırıcı gelmiyor bana) neyse itopyayı aradım dedim böyle böyle olmuş ben mağdurum dedim itopya hemen noter tasdikli satış sözleşmeniz varmı dedi bende hiçbir satışta olmadığı gibi olmadığını ama elimde açıklama kısmına ürünün adını yazıp gönderdiğim dekontun olduğunu söyledim fakat yardımcı olmadılar dedim kutunun içini açıp servise vermeden önce inceliyorsunuz niye dikkate almıyorsunuz dedim bana aynen şu cevabı verdiler biz size zaten sıfır ürün gönderdik dedi. Ürünü sanki ben almışım gibi ve bu fatura olayının bütün firmalarda olduğunu söyledi fakat aynı şekilde başkasının adına faturalı steelseries klavyemi servise verdim ve teknosa bana sıfırını verdi ve gram sıkıntı çıkartmadılar amacım kimseyi karalamak kötülemek değil sadece yardım istiyorum öğrenci olarak mağdur oldum bu durumda ne yapabilirim şeklinde şuan 2 aydır eski mousemi kullanıyorum bu zamana kadar konu açmamamın sebebide banlanmaktan korktuğum için açmadım şimdiden teşekkür ederim. Talep edilmesi halinde gerekli dosya ve kanıtlarımı iletebilirim iyi akşamlar
 
2. El olarak steelseries rival 3 wireless mouse aldım kutulu faturalı garantili çok referanslı bir abimden ürün geldi problem yok 2 ay kullandım sonra tekerleği teklemeye başladı itopyadan kargo kodu alıp kargoya verdim kendi adıma kendi adresime kutunun içinede ürünü geri bu adrese kargolamaları için yazdım isim adres telefon numarası koydum ürün ellerine ulaştı neyse aradım 2 gün sonra dedim ben efe ürün göndermiştim ne durumda diye fatura ismini soruyorlardı veriyordum bakıyorlardı 20 gün boyunca 2 3 günde bir aradım ocak ayının 26sında son kez aradım şehir dışında olduğum için 2 gün boyunca ilgilenemedim ayın 28inde kimseye haber vermeden sıfır ürünü fatura ismi ve adresine yollamışlar ürün kargoya verildikten 1 gün sonra teslim edilmiş benim tabi haberim bu durumdan şubat 1de haberim oluyor neyse bu arada ürünün 3. Sahibiyim ürünü benim aldığım abi 20k TL para vererek sistemle birlikte almış tabi bilmiyordum bunu neyse aldığım abiye yazdım böyle böyle bir durum var diye oda aldığı abinin numarasını verdi aradım adamın bana verdiği cevap aynen şu oldu 1 sene sonra aldığım ürün adını sanını bilmediğim bir kargo firmasıyla geri geldi bende bana ait olmadığı için çöpe attım dedi (inandırıcı gelmiyor bana) neyse itopyayı aradım dedim böyle böyle olmuş ben mağdurum dedim itopya hemen noter tasdikli satış sözleşmeniz varmı dedi bende hiçbir satışta olmadığı gibi olmadığını ama elimde açıklama kısmına ürünün adını yazıp gönderdiğim dekontun olduğunu söyledim fakat yardımcı olmadılar dedim kutunun içini açıp servise vermeden önce inceliyorsunuz niye dikkate almıyorsunuz dedim bana aynen şu cevabı verdiler biz size zaten sıfır ürün gönderdik dedi. Ürünü sanki ben almışım gibi ve bu fatura olayının bütün firmalarda olduğunu söyledi fakat aynı şekilde başkasının adına faturalı steelseries klavyemi servise verdim ve teknosa bana sıfırını verdi ve gram sıkıntı çıkartmadılar amacım kimseyi karalamak kötülemek değil sadece yardım istiyorum öğrenci olarak mağdur oldum bu durumda ne yapabilirim şeklinde şuan 2 aydır eski mousemi kullanıyorum bu zamana kadar konu açmamamın sebebide banlanmaktan korktuğum için açmadım şimdiden teşekkür ederim. Talep edilmesi halinde gerekli dosya ve kanıtlarımı iletebilirim iyi akşamlar
Yazdığınızı okumadım.
Ama bende rival 3 Wireless vardı 2.el almıştım.
Garantiye gönderdim işte yazdım bu adrese dönsün diye ama ellerinde olmadığı için kağıt göndermişler bu kağıdı verin aldığınız yere iade alın dediler.
Mouse amazon faturalı dı bende amazonda yazdım ama bana hesap sahibi ulaşmalı dediler.
Bende aldığım kişiden rica ettim iade talebi oluşturdu.
10 gün içinde para ona yattı ve parayı bana gönderdi.
Daha bu hafta geldi param.
 
Yazdığınızı okumadım.
Ama bende rival 3 Wireless vardı 2.el almıştım.
Garantiye gönderdim işte yazdım bu adrese dönsün diye ama ellerinde olmadığı için kağıt göndermişler bu kağıdı verin aldığınız yere iade alın dediler.
Mouse amazon faturalı dı bende amazonda yazdım ama bana hesap sahibi ulaşmalı dediler.
Bende aldığım kişiden rica ettim iade talebi oluşturdu.
10 gün içinde para ona yattı ve parayı bana gönderdi.
Daha bu hafta geldi param.
Keşke herkes sizin satıcınız gibi olsa ama burda itopya hatalı ürün benim adıma servise giriyor ve kutunun içinede kağıt bıraktım fakat dikkate almamışlar
 
Maalesef ki hak iddia edebileceğiniz bi durum yok ,ürünün ilk sahibi de maalesef ki yardımcı olmamış size.
Bu durumda İtopya ile ilgili bir durum maalesef yok ,aslında ürünü içine kayıt koyunca geri kağıttaki adrese yolluyorlar normalde .
Başınıza gelen durum maalesef ki büyük bir talihsizlik .
Yapabilecek pek bir şey yok gibi duruyor.

Geçmiş olsun
 
Göndermeden önce fatura sahibiyle iletişime geçmeyerek hata yapmışsınız. Çoğu zaman faturadaki adres neyse oraya gönderirler zaten ki öyle de olmuş.Kutunun içine ne kadar adres yazsan da kargoyu gönderenle inceleyen birimler farklı olacağı için dikkate alinmayabilir. Ayrıca fareniz kaybolmamış sıfırı ilk sahibine gönderilmiş o da size çöpe attım demiş? Burada itopyalik bir sorun göremiyorum. O adamla konuşmaktan başka çareniz yok. Firma zaten sıfırını göndermiş. Niye bir tane daha göndersin?
 
Şikayet var`a yaz.
 
İlk sahibi sizi dolandırmış diyebiliriz buna geçmiş olsun. Neden çöpe atsın ki
 
Konuyu okudunuz mu? Şikayet vara yazacak bir durum yok. Arkadaş bir hak talep edemez yasal olarak.
Oldu paşam bende yanlışlıkla adam öldüreyim e yanlışlıkla oldu diyim aynı mantık. İşlerini düzgün yapsalarmış. Çözüm olmasa da en azından bu durumu yazarak başka kullanıcıları bu konuda uyarmış olur.
 
Oldu paşam bende yanlışlıkla adam öldüreyim e yanlışlıkla oldu diyim aynı mantık. İşlerini düzgün yapsalarmış. Çözüm olmasa da en azından bu durumu yazarak başka kullanıcıları bu konuda uyarmış olur.
Alooo konuyu okudun mu hala diretiyorsun? Düzgünce oku öyle öneri ver. İtopyalık bir sorun yok adamı ilk sahibi baya baya dolandırmış sen gelmiş sikayetvara yaz diyorsun.
 
Göndermeden önce fatura sahibiyle iletişime geçmeyerek hata yapmışsınız. Çoğu zaman faturadaki adres neyse oraya gönderirler zaten ki öyle de olmuş.Kutunun içine ne kadar adres yazsan da kargoyu gönderenle inceleyen birimler farklı olacağı için dikkate alinmayabilir. Ayrıca fareniz kaybolmamış sıfırı ilk sahibine gönderilmiş o da size çöpe attım demiş? Burada itopyalik bir sorun göremiyorum. O adamla konuşmaktan başka çareniz yok. Firma zaten sıfırını göndermiş. Niye bir tane daha göndersin?
Sizde haklısınız ama diğer firmalar itopya gibi davranmıyorlar daha önce farklı marka adıma faturalı olmayan ürünlerimi üstüme geçirip servise gönderdiğim oldu ve gerçekten yardımcı oluyorlar fatura sahibine ulaşamamıştım ama yinede yardım etmişlerdi direk kargonun üstündeki telefon yani benim numaramı arayıp efe bey merhabalar dediler aynı şekilde kutunun içinede koymuştum
 
Sizde haklısınız ama diğer firmalar itopya gibi davranmıyorlar daha önce farklı marka adıma faturalı olmayan ürünlerimi üstüme geçirip servise gönderdiğim oldu ve gerçekten yardımcı oluyorlar fatura sahibine ulaşamamıştım ama yinede yardım etmişlerdi direk kargonun üstündeki telefon yani benim numaramı arayıp efe bey merhabalar dediler aynı şekilde kutunun içinede koymuştum
Evet olabilir ama buradaki sorun farenin ilk sahibinde. Onunla konuşmaktan başka çareniz yok maalesef.
 
Alooo konuyu okudun mu hala diretiyorsun? Düzgünce oku öyle öneri ver. İtopyalık bir sorun yok adamı ilk sahibi baya baya dolandırmış sen gelmiş sikayetvara yaz diyorsun.
Okudum kardeşimde ben ne anlatıyorum sen ne yaşıyorsun. Olay iki sorundan oluşuyor ilk basamağı işini düzgün yapmayan İtopya diğeri dolandırıcı. En baş sebep İtopya. Başta işlerini düzgün yapmış olsalardı bu sonuç çıkmazdı şimdi anladın mı 300 ıq seni, engel.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,159,259
Mesajlar
10,447,983
Üyeler
184,131
Son üye
Kin-yas
Geri
Top