Neler Yeni

Garantiye giden mousem kayboldu

Neodyum

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
11
İsim
Efe Yiğit Kartal
Maalesef ki hak iddia edebileceğiniz bi durum yok ,ürünün ilk sahibi de maalesef ki yardımcı olmamış size.
Bu durumda İtopya ile ilgili bir durum maalesef yok ,aslında ürünü içine kayıt koyunca geri kağıttaki adrese yolluyorlar normalde .
Başınıza gelen durum maalesef ki büyük bir talihsizlik .
Yapabilecek pek bir şey yok gibi duruyor.

Geçmiş olsun
Anlamadığım kısım benim adıma telefon numarama benim ismime itopyaya giriş yapan ürün neden benim haberim olmadan başkasına yollanıyor 2 günde bir arayıp sormama rağmen her aradığımda onların sistemine not olarak düşüyor ve görüyorlar telefonda canlı şahit oldum. Yani bir gariplik olduğunu anlamaları gerektiğini düşünüyorum
 

bythmn

80+ Gold
Katılım
5 Mayıs 2020
Mesajlar
7,886
En İyi Cevap
1
Okudum kardeşimde ben ne anlatıyorum sen ne yaşıyorsun. Olay iki sorundan oluşuyor ilk basamağı işini düzgün yapmayan İtopya diğeri dolandırıcı. En baş sebep İtopya. Başta işlerini düzgün yapmış olsalardı bu sonuç çıkmazdı şimdi anladın mı 300 ıq seni, engel.
Ok, boomer.
 

Furkan²

80+ Gold
Katılım
7 Mayıs 2020
Mesajlar
9,688
Dahası  
Reaksiyon skoru
5,155
Yaş
26
Konum
İzmir
İsim
Furkan
İlgilendiği Kategoriler
Kur'an_ı Kerim - Satranç - Piano - Tenis - Anime/Manga - Klasik Müzik - Felsefe - Krunker
Anlamadığım kısım benim adıma telefon numarama benim ismime itopyaya giriş yapan ürün neden benim haberim olmadan başkasına yollanıyor 2 günde bir arayıp sormama rağmen her aradığımda onların sistemine not olarak düşüyor ve görüyorlar telefonda canlı şahit oldum. Yani bir gariplik olduğunu anlamaları gerektiğini düşünüyorum
Büyük şirket, iletişim ağlarını ve departmanları düzgün kurmaları ve biraz akıllı adam çalıştırmaları gerekiyor. Böyle büyük firmalarda böyle sorunlar çok sık oluyor çünkü genel toplumumuzda kültürel olarak işini doğru yapan ya az ya da yapmak istese de yetenekli adam sayısı az.
 

Perfectshot06

Moderatör
Katılım
4 Ocak 2021
Mesajlar
21,610
Dahası  
Reaksiyon skoru
14,007
Konum
Ankara
İsim
Oğuz Oğuz
2. El olarak steelseries rival 3 wireless mouse aldım kutulu faturalı garantili çok referanslı bir abimden ürün geldi problem yok 2 ay kullandım sonra tekerleği teklemeye başladı itopyadan kargo kodu alıp kargoya verdim kendi adıma kendi adresime kutunun içinede ürünü geri bu adrese kargolamaları için yazdım isim adres telefon numarası koydum ürün ellerine ulaştı neyse aradım 2 gün sonra dedim ben efe ürün göndermiştim ne durumda diye fatura ismini soruyorlardı veriyordum bakıyorlardı 20 gün boyunca 2 3 günde bir aradım ocak ayının 26sında son kez aradım şehir dışında olduğum için 2 gün boyunca ilgilenemedim ayın 28inde kimseye haber vermeden sıfır ürünü fatura ismi ve adresine yollamışlar ürün kargoya verildikten 1 gün sonra teslim edilmiş benim tabi haberim bu durumdan şubat 1de haberim oluyor neyse bu arada ürünün 3. Sahibiyim ürünü benim aldığım abi 20k TL para vererek sistemle birlikte almış tabi bilmiyordum bunu neyse aldığım abiye yazdım böyle böyle bir durum var diye oda aldığı abinin numarasını verdi aradım adamın bana verdiği cevap aynen şu oldu 1 sene sonra aldığım ürün adını sanını bilmediğim bir kargo firmasıyla geri geldi bende bana ait olmadığı için çöpe attım dedi (inandırıcı gelmiyor bana) neyse itopyayı aradım dedim böyle böyle olmuş ben mağdurum dedim itopya hemen noter tasdikli satış sözleşmeniz varmı dedi bende hiçbir satışta olmadığı gibi olmadığını ama elimde açıklama kısmına ürünün adını yazıp gönderdiğim dekontun olduğunu söyledim fakat yardımcı olmadılar dedim kutunun içini açıp servise vermeden önce inceliyorsunuz niye dikkate almıyorsunuz dedim bana aynen şu cevabı verdiler biz size zaten sıfır ürün gönderdik dedi. Ürünü sanki ben almışım gibi ve bu fatura olayının bütün firmalarda olduğunu söyledi fakat aynı şekilde başkasının adına faturalı steelseries klavyemi servise verdim ve teknosa bana sıfırını verdi ve gram sıkıntı çıkartmadılar amacım kimseyi karalamak kötülemek değil sadece yardım istiyorum öğrenci olarak mağdur oldum bu durumda ne yapabilirim şeklinde şuan 2 aydır eski mousemi kullanıyorum bu zamana kadar konu açmamamın sebebide banlanmaktan korktuğum için açmadım şimdiden teşekkür ederim. Talep edilmesi halinde gerekli dosya ve kanıtlarımı iletebilirim iyi akşamlar
Kimse gelen kargoyu açmadan çöpe atmaz ki zaten servis formu falan çıkar.
Satıcı anlamış sizin olduğunu ve size de çöpe attım demiş.
Ben de ilk başta aynı riske karşı servise gidince arayıp adresi teyit ettirdim.
Para yine onun hesabına gitti.
Beni engelleyip hayatına devam edebilirdi.
Maalesef bu durumda hak iddia edemezsiniz.
Kötü satıcıya denk gelmişsiniz
 

ALADDİN ÇAKICI

80+ Silver
Katılım
16 Eylül 2021
Mesajlar
2,660
Yazdığınızı okumadım.
Ama bende rival 3 Wireless vardı 2.el almıştım.
Garantiye gönderdim işte yazdım bu adrese dönsün diye ama ellerinde olmadığı için kağıt göndermişler bu kağıdı verin aldığınız yere iade alın dediler.
Mouse amazon faturalı dı bende amazonda yazdım ama bana hesap sahibi ulaşmalı dediler.
Bende aldığım kişiden rica ettim iade talebi oluşturdu.
10 gün içinde para ona yattı ve parayı bana gönderdi.
Daha bu hafta geldi param.
benim steelseries kulaklık gitti bir tur attı geldi serviste
mğmkğnse abisi onu 2. defa istanbul turuna çıkarıcam
 

F1nerF1rst

80+ Silver
Katılım
3 Nisan 2021
Mesajlar
3,438
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,361
Konum
Aydın
İsim
Hasancan Bekdemir
İlgilendiği Kategoriler
Toplama Bilgisayar Oyunlar Driver Problemleri
2. El olarak steelseries rival 3 wireless mouse aldım kutulu faturalı garantili çok referanslı bir abimden ürün geldi problem yok 2 ay kullandım sonra tekerleği teklemeye başladı itopyadan kargo kodu alıp kargoya verdim kendi adıma kendi adresime kutunun içinede ürünü geri bu adrese kargolamaları için yazdım isim adres telefon numarası koydum ürün ellerine ulaştı neyse aradım 2 gün sonra dedim ben efe ürün göndermiştim ne durumda diye fatura ismini soruyorlardı veriyordum bakıyorlardı 20 gün boyunca 2 3 günde bir aradım ocak ayının 26sında son kez aradım şehir dışında olduğum için 2 gün boyunca ilgilenemedim ayın 28inde kimseye haber vermeden sıfır ürünü fatura ismi ve adresine yollamışlar ürün kargoya verildikten 1 gün sonra teslim edilmiş benim tabi haberim bu durumdan şubat 1de haberim oluyor neyse bu arada ürünün 3. Sahibiyim ürünü benim aldığım abi 20k TL para vererek sistemle birlikte almış tabi bilmiyordum bunu neyse aldığım abiye yazdım böyle böyle bir durum var diye oda aldığı abinin numarasını verdi aradım adamın bana verdiği cevap aynen şu oldu 1 sene sonra aldığım ürün adını sanını bilmediğim bir kargo firmasıyla geri geldi bende bana ait olmadığı için çöpe attım dedi (inandırıcı gelmiyor bana) neyse itopyayı aradım dedim böyle böyle olmuş ben mağdurum dedim itopya hemen noter tasdikli satış sözleşmeniz varmı dedi bende hiçbir satışta olmadığı gibi olmadığını ama elimde açıklama kısmına ürünün adını yazıp gönderdiğim dekontun olduğunu söyledim fakat yardımcı olmadılar dedim kutunun içini açıp servise vermeden önce inceliyorsunuz niye dikkate almıyorsunuz dedim bana aynen şu cevabı verdiler biz size zaten sıfır ürün gönderdik dedi. Ürünü sanki ben almışım gibi ve bu fatura olayının bütün firmalarda olduğunu söyledi fakat aynı şekilde başkasının adına faturalı steelseries klavyemi servise verdim ve teknosa bana sıfırını verdi ve gram sıkıntı çıkartmadılar amacım kimseyi karalamak kötülemek değil sadece yardım istiyorum öğrenci olarak mağdur oldum bu durumda ne yapabilirim şeklinde şuan 2 aydır eski mousemi kullanıyorum bu zamana kadar konu açmamamın sebebide banlanmaktan korktuğum için açmadım şimdiden teşekkür ederim. Talep edilmesi halinde gerekli dosya ve kanıtlarımı iletebilirim iyi akşamlar
yaşanan talihsizlik 2.elde garanti konusunda böyle problemler var geçmiş olsun
 

Neodyum

80+
Katılım
23 Mart 2020
Mesajlar
15
Dahası  
Reaksiyon skoru
11
İsim
Efe Yiğit Kartal
yaşanan talihsizlik 2.elde garanti konusunda böyle problemler var geçmiş olsun
Açıkcası ilk defa başıma geldi ve havadan dolandırıldım resmen bir daha itopya faturalı 2. Ele asla bu mevzu ile ilgili hala kendilerinden çözüm bekleyeceğim ürünümü onlara emanet ettim ve orda robota ürün servise gitmeden önce incelenecektir gerekli koşulların sağlanması halinde garantiye kabul edilecektir dedirmesini biliyorlar
 

F1nerF1rst

80+ Silver
Katılım
3 Nisan 2021
Mesajlar
3,438
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,361
Konum
Aydın
İsim
Hasancan Bekdemir
İlgilendiği Kategoriler
Toplama Bilgisayar Oyunlar Driver Problemleri
Açıkcası ilk defa başıma geldi ve havadan dolandırıldım resmen bir daha itopya faturalı 2. Ele asla bu mevzu ile ilgili hala kendilerinden çözüm bekleyeceğim ürünümü onlara emanet ettim ve orda robota ürün servise gitmeden önce incelenecektir gerekli koşulların sağlanması halinde garantiye kabul edilecektir dedirmesini biliyorlar
2.el olsun garantili olsun düşüncesinin de yanlışlığını gördüm bende ne diyeyim olacağı varmış bir dahakine dikkat edin hocam arayıp onaylatmak en iyisi satıcının da güvenilir olması cabası
 
Top Bottom