star wars izleme sırası

Tetshi

80+ Bronze
Katılım
30 Mart 2021
Mesajlar
706
Reaksiyon skoru
672
Screenshot_1.png

bunu buldum ama anlamadım bölüm 4 nasıl ilk film oluyor ve daha fazla film varmı
 
4-5-6-1-2-3 şeklinde izlemeni öneririm. Veya çıkış sırasına göre 1-2-3-4-5-6 da yapabilirsin. İkisi de olur.
 
4-5-6-1-2-3 şeklinde izleyin. Hikaye sıralaması böyle daha doğru oluyor. Orada da bırakın. 7-8-9'u hiç izlemeyin bile, zaman kaybı bence.
 
disney aldığı yıldan itibaren izleme yeterli... :D
 
Alıntıyı görüntüle
bunu buldum ama anlamadım bölüm 4 nasıl ilk film oluyor ve daha fazla film varmı
çıkış tarihine göre izle önce 1-2-3 sonra 4-5-6 izlersen grafik bir ileri bir geri gider tadın kaçar 4-5-6 80lerde çıksada hem bence kötü gözükmüyor tek oturuşta 4-5-6 izlemiştim
 
Geri
Top