Öneri Bu laptop sizce nasıl

Parçaları harika bu parçaları bu fiyata başka yerde bulmak kolay değil. Internet üzerinde i7 12700h işlemcili ganegaraj 37k ama bu bilgisayarın İslemcisi de kasası da fiyatıda iyi.
 
güzel alınır bence 15.6 yerine 17 inç tercih ederim birde bu modellerde webcam yok ama ekran çok dert değil diyorsan webcamde harici takarım diyorsan alınır :kekw:
 
Alınır.
 
mux switch yok diye hatırlıyorum, bence yanlış karar olur. Başka bir forumdaki arkadaş baya sıkıntı yaşamıştı.
Yok sanırım mux switch olayı kafamı çok karıştırdı olmaması çok sorun olurmu o kadar laptop baktım özellikler kısmında hiçbiri mux switch varmı yokmu yazmıyor nasıl öğrenebilirim sadece epey.com da yazıyo galiba
 
Yok sanırım mux switch olayı kafamı çok karıştırdı olmaması çok sorun olurmu o kadar laptop baktım özellikler kısmında hiçbiri mux switch varmı yokmu yazmıyor nasıl öğrenebilirim sadece epey.com da yazıyo galiba

Mux olmadan Burdaki gibi 400 üstü fpsler alamazsınız. 200 lerde gezersiniz.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Tabi piyasada 140w 3070 yok, maxp olanları bile 100-120w civarı. 350 fpsler veriyorlar, mux olsa bile.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Tabi 1080p max ayardan bahsediyorum.
 
Geri
Top