Ben alırdım .Steamde Batman arkham collection 100 tlden 15 TL'ye düştü. Sizce alinir mi?
güzelse ben de aliyimBen alırdım .
oynadın mı hiçBen alırdım .
İndirim biterse bı daha zor zamlar gelir kesin.güzelse ben de aliyim
Benim arkadaşlar öneriyordu ama sen oynanış videosuna bak.güzelse ben de aliyim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
oynadın mı hiç
yorumlar falan iyiİndirim biterse bı daha zor zamlar gelir kesin.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Benim arkadaşlar öneriyordu ama sen oynanış videosuna bak.
almasam hikayede aksalık olur mu senceArkham Origins dahil değil pakete, serinin 3. oyunu.
Origins ilk oyunun da öncesinde geçiyor, Batman'in ilk yıllarını anlatıyor. Asylum, City, Knight doğrudan bağlantılı; Origins dolaylı. Knight'taki göndermeleri anlamazsın en fazla. Çok sorun olacağını sanmıyorum.almasam hikayede aksalık olur mu sence
alınır tabii ki, 1 tane oyun eksikti içinde herhalde onu da alSteamde Batman arkham collection 100 tlden 15 TL'ye düştü. Sizce alinir mi?