Batman Arkham Collection 15 TL!

Ikarus

80+ Bronze
Katılım
27 Haziran 2022
Mesajlar
547
Reaksiyon skoru
138
Steamde Batman arkham collection 100 tlden 15 TL'ye düştü. Sizce alinir mi?
 
İçerisindeki tüm oyunları sevdim ben. 15TL ile böyle bir seri kaçmaz, yapıştırın gitsin.
 
Ben aldim ilk oyunu oynuyorum güzel alabilirsiniz.
 
Arkham Origins dahil değil pakete, serinin 3. oyunu.
 
almasam hikayede aksalık olur mu sence
Origins ilk oyunun da öncesinde geçiyor, Batman'in ilk yıllarını anlatıyor. Asylum, City, Knight doğrudan bağlantılı; Origins dolaylı. Knight'taki göndermeleri anlamazsın en fazla. Çok sorun olacağını sanmıyorum.

Alabiliyorsan öneririm ama, bence diğerleri kadar iyi bir oyun.
 
Geri
Top