Fiat Bravo nasıldır?

DeH$et

80+ Silver
Katılım
17 Ağustos 2020
Mesajlar
2,358
Reaksiyon skoru
2,241
Bütçe
280000
270-300bin TL civarına çok küçük olmayan otomatik vites 200bin km altı araba arıyoruz. Aklıma fiat bravo geldi. Araç fiyatına göre baya dolu görünüyor. Önceden manuel 1.3 punto kullanmıştık bu bravo çok çok daha iyi geliyor. Bahsettiğim aracın örnek ilani: Fiat Bravo @Denizgezen
 
Piyasa beklentisine girmessen o fiyata bulacağın en güzel arabadır konforu falan yeterli ama otomatiği iyi değil.

Yine de alınır amcam kullanıyor soru sorabilirsin
 
Piyasa beklentisine girmessen o fiyata bulacağın en güzel arabadır konforu falan yeterli ama otomatiği iyi değil.

Yine de alınır amcam kullanıyor soru sorabilirsin
Şanzımanı, vitesi hakkında sorum olacaktı. Aracı annem de kullanacak ve oturduğumuz yerde dur-kalk, yokuş vs. çok. Yokuşta kalkarken fln geri atma olur mu diye soracaktim. Bir de bildiğiniz büyük kronik sorunu vs. Var mi? Teşekkürler
 
Şanzımanı, vitesi hakkında sorum olacaktı. Aracı annem de kullanacak ve oturduğumuz yerde dur-kalk, yokuş vs. çok. Yokuşta kalkarken fln geri atma olur mu diye soracaktim. Bir de bildiğiniz büyük kronik sorunu vs. Var mi? Teşekkürler
Kliması arıza yapmıştı. Yokuş kalkış desteği var tabi gri kaydırmaz. Az yakar sorunu az parçası Fiat markasına göre azıcık pahalı Ford dan ucuz
 
Fiatın otomatiğine girilmez . Yeni egealarda kullanılanlar gene iyi harici yaramaz
Motor olarak zaten iyidir. Fazla performans beklemeden az yakarak şehir içi mutlu eder
Hiç binmedim ama geneli doludur bence mantıklı
 
270-300bin TL civarına çok küçük olmayan otomatik vites 200bin km altı araba arıyoruz. Aklıma fiat bravo geldi. Araç fiyatına göre baya dolu görünüyor. Önceden manuel 1.3 punto kullanmıştık bu bravo çok çok daha iyi geliyor. Bahsettiğim aracın örnek ilani: Fiat Bravo @Denizgezen
O para o arabaya verilmez bence
 
O para o arabaya verilmez bence
O paraya bu dolulukta ne önerirsin dostum
Fiatın otomatiğine girilmez . Yeni egealarda kullanılanlar gene iyi harici yaramaz
Motor olarak zaten iyidir. Fazla performans beklemeden az yakarak şehir içi mutlu eder
Hiç binmedim ama geneli doludur bence mantıklı
Fazla performans beklemiyoruz zaten yılda bir uzun yol yapıyoruz o yola da puntoyla gitmisligimiz var bravo çok daha iyi gelecektir eminim. Otomatik de annem için zaten şehir içi kullanimdan dolayı.
 
C segment otomatik birşeyler istiyorsan golf'e bak bence
 
2 yıl kullandığım araç performans konusunda müthiştir. Bu fiyatlara binebileceğin en konforlu ve en büyük c hatchback araçlardan biri. Otomatiğinden kesinlikle korkulacak bi durumu yok gayet iyi. Bu aracı alacaksanız kolay kolay satamazsınız ve aracın yedek parçaları ve en ufak iç aksam parçaları vs herşeyi pahalı ancak kolay kolay arıza yapmaz. Kronik klima sorunu var alırken baktırtmanız gerek
 
2 yıl kullandığım araç performans konusunda müthiştir. Bu fiyatlara binebileceğin en konforlu ve en büyük c hatchback araçlardan biri. Otomatiğinden kesinlikle korkulacak bi durumu yok gayet iyi. Bu aracı alacaksanız kolay kolay satamazsınız ve aracın yedek parçaları ve en ufak iç aksam parçaları vs herşeyi pahalı ancak kolay kolay arıza yapmaz. Kronik klima sorunu var alırken baktırtmanız gerek
Çok teşekkür ederim hocam güncel bi kullanıcı yorumuna ihtiyacım vardı.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,023
Mesajlar
11,083,449
Üyeler
198,227
Son üye
Yunus24
Geri
Top