❌İndirim Bitti! 🔥🔥GIGABYTE GeForce RTX 3050 4999TL🔥🔥

bipolar

80+ Bronze
Katılım
28 Aralık 2020
Mesajlar
937
Reaksiyon skoru
343
Bana fiyatı baya ucuz geldi diğer modellere bakarak soğutma performansıda gayet güzel bence.Tercih edilebilir.

 
3 Dakikada yok ettiler.
 
Siteye girseydim bi. Millet direkt çekmiş yahu
 
Dakikasında sömürmüşler. Görürgörmez tıkladım ama siparişi tamamlayamadan uçurdular.
hayırlısı be hocam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

g24f monitör 3bine düşmüştü o da bitmiş ben konuyu açayım diye uğraşıyodum 😀
 
Saniyede bitmiş
 
hayırlısı be hocam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

g24f monitör 3bine düşmüştü o da bitmiş ben konuyu açayım diye uğraşıyodum 😀
konu için teşekkürler, çok iyi fiyattı.
 
Burayı değil instagram hesabını takip edin :D 10 dakika stokdaydı buraya paylaşılınca bitmiş sanırım
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,373
Mesajlar
11,076,524
Üyeler
198,114
Son üye
atd070707
Geri
Top