Star trek
80+ Silver
- Katılım
- 1 Temmuz 2020
- Mesajlar
- 2,199
- Reaksiyon skoru
- 953
He ya, havada yüklü.Orda gözükmesi için PC'de yüklü olması gerekmiyor ki?
He ya, havada yüklü.Orda gözükmesi için PC'de yüklü olması gerekmiyor ki?
Virüstotal bu arkadaşımHe ya, havada yüklü.
Kullanmayın öyle saçmalıyorsa. Bir de reklamını yapıyorsunuz.Virüstotal bu arkadaşım
Kardeşim senin bi sıkıntın falan mı var adam virüstotale atmış işteKullanmayın öyle saçmalıyorsa. Bir de reklamını yapıyorsunuz.
Sıkıntı sende. Sonuçların yanlış olduğunu se iddia ediyorsun. İspatla o zaman.Kardeşim senin bi sıkıntın falan mı var adam virüstotale atmış işte
Ben sonuçların yanlış olduğunu iddia etmiyorum aaaaaSıkıntı sende. Sonuçların yanlış olduğunu se iddia ediyorsun. İspatla o zaman.
Orada "Nod 32" nin yanlış olduğunu ben mi iddia etmiştim?Ben sonuçların yanlış olduğunu iddia etmiyorum aaaaa
Nod32'yi sil demiştinizOrada "Nod 32" nin yanlış olduğunu ben mi iddia etmiştim?
Bunda yanlış olan ne?Nod32'yi sil demiştiniz
Adamın pcsinde yüklü olmamasıBunda yanlış olan ne?
Nereden biliyorsun?Adamın pcsinde yüklü olmaması
Çünkü virustotal tarayıcı bazlı bişeyNereden biliyorsun?
Yüklü değilse neden kaynak olarak gösterilsin?
sen delisinNereden biliyorsun?
Yüklü değilse neden kaynak olarak gösterilsin?