hangi mouseyi almalıyım ?

hamzacolk

80+ Bronze
Katılım
9 Ocak 2021
Mesajlar
1,840
Reaksiyon skoru
978
Bütçe
300
Üç mouse arasında kaldım hangisi daha iyi olur ? daha uzun ömürlü olur ? başka tavsiyeleriniz var mı ? normake tuf m3 alacaktım indirimine yetişemedim.

XPG Infarex M20​


SteelSeries Rival 3​


Razer Deathadder Essential​

 
  • Beğen
Reaksiyonlar: rave
evet ağırmış gerçekten ayrıca omron switchler var isminden yola çıkarak 20m varsa çift tıklama vs sıkıntı yaratabilir
auch daha da problem. sanırım steel series alacağım.
 
Rival 3 gayet iyidir.
 
Bende almayı düşünüyorum monster v5 oyuncu mouse almayı düşündüm bi ama başka ne alabilirim
 
rival 3 kullandım istersen kısaca bahsedeyim.
1- kablosu plastik evinde kedi varsa ve buna rahatça erişebiliyorsa dikkat et kopabilir
2- steelseries engine ile çok iyi ayarlayabilirsin
3- şahsen mouse güzel bana biraz küçük gelmişti fakat fp olarak harika;
4- kısaca KAYIYO IOSDJUHFGPIOEUSGF
son olarakta senin mouseu nasıl tuttuguna bak mouse alırken bu seçimi unutma.
 
rival 3 kullandım istersen kısaca bahsedeyim.
1- kablosu plastik evinde kedi varsa ve buna rahatça erişebiliyorsa dikkat et kopabilir
2- steelseries engine ile çok iyi ayarlayabilirsin
3- şahsen mouse güzel bana biraz küçük gelmişti fakat fp olarak harika;
4- kısaca KAYIYO IOSDJUHFGPIOEUSGF
son olarakta senin mouseu nasıl tuttuguna bak mouse alırken bu seçimi unutma.
hocam şimdi ben g300s kullanıyorum bu mouse de kücük elime alıştı sıkıntı olmuyor şu an almayı düşünüyorum mouseyi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bende almayı düşünüyorum monster v5 oyuncu mouse almayı düşündüm bi ama başka ne alabilirim
attıklarıma bakabilirsin
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,239
Mesajlar
11,085,671
Üyeler
198,278
Son üye
cagkaan
   
Geri
Top