Neden tercih etmiyorsunuz hocam herhangi bir sorunları mı var? bilmediğimden soruyorum. Ayrıca hangi siteyi tercih ediyorsunuz?Bu siteyi pek tercih etmiyorum ben :/ yoksa aylar önce beğendiğim sistem vardı![]()
Forumlarda fazla şikayet artışı nedeniyle soğudum açıkcası. İtopya ve incehesapdan sistem bakıyorum. Ha onlarda da sorun yaşayan oluyor ama son zamanlarda dediğim gibi bu site için çok şikayet görüyorumNeden tercih etmiyorsunuz hocam herhangi bir sorunları mı var? bilmediğimden soruyorum. Ayrıca hangi siteyi tercih ediyorsunuz?