BU DEĞERLER NORMAL Mİ ?

Meta8

80+
Katılım
8 Kasım 2022
Mesajlar
118
Reaksiyon skoru
44
FOREST oynuyorum sadece bu değerler fazla gibi sanki ?
 

Ekler

  • Ekran görüntüsü 2022-12-02 171605.png
    Ekran görüntüsü 2022-12-02 171605.png
    134.8 KB · Hit: 90
eğer bütün ayarlar fullse normal hocam
değil hocam sadece oyuncu modunda
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bende bu ekran kartı ve işlemciyi alacağım. Darboğaz yok. 1080p de mi oynuyorsun?
evet
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

hocam işlemcin stok soğutmaysa normal ekran kartın ne marka
hocam stok soğutmada 2 içe hava alan fan var bide 1 egzoz çıkış fanı var yinede çok ısındı gibi
 
değil hocam sadece oyuncu modunda
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


evet
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


hocam stok soğutmada 2 içe hava alan fan var bide 1 egzoz çıkış fanı var yinede çok ısındı gibi
evet
 
Tamam kanka marka olsun , markası ne :D
Sapphire hocam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@Emmree hocam varmı fikriniz ?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Varmı önerin
İşlemci stok fansa normal denebilir ama undervolt yapmanızı veya yeni bi soğutucu almanızı öneririm.

Ekran kartının modeli ne ?
Varmı öneriniz hocam
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

işlemci soğutma istiyo sanki?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


yazıyo orda 6700
Hocam varmı öneriniz
 
Geri
Top