Yardım Windows açılmıyor acil yardım!

Ekran kartı fanları direkt çalışmıyor ısındığında otomatik başlıyor çalışmaya benimkiler öyle yani belki sizdeki de öyledir çalışıyordur
Hocam ama normal format atıp driver kurmaya başlamadan önce çalışıyor fanlar ısınmasa bile. Dediğiniz olay driver kurduktan sonra oluyor olabilir.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Belleği FAT32 olarak biçimlendir. http://www.gigabyte.com.tr/products/page/mb/b450_aorus_eliterev_10#support-dl buradaki en son BİOS'u indir. Videodaki adımları takip et. PSU'yla alakalı değil.
Tamamdır hocam deniyorum bi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Belleği FAT32 olarak biçimlendir. http://www.gigabyte.com.tr/products/page/mb/b450_aorus_eliterev_10#support-dl buradaki en son BİOS'u indir. Videodaki adımları takip et. PSU'yla alakalı değil.
hocam bide anakartta 2 ekran kartı girişi var üstekine takıyorum bir sıkıntı olur mu
 
Son düzenleme:
Hocam ama normal format atıp driver kurmaya başlamadan önce çalışıyor fanlar ısınmasa bile. Dediğiniz olay driver kurduktan sonra oluyor olabilir.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Tamamdır hocam deniyorum bi
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


hocam bide anakartta 2 ekran kartı girişi var üstekine takıyorum bir sıkıntı olur mu
PCi Express x16 yazana takılı olması gerek zaten.
 
Hocam yabancı forumlarda okuyarak çözdüm bu sabah. Biostan smart acces memory açmak lazımmış. Belki başka çözümler vardır ama ben böyle çözdüm
İlginç bunu ilk kez duydum SAM ayarı daha yüksek performans almak için açılıyor genelde.
 
Doğrudur hocam bazıları hdmidan display porta geçince bile çözmüş sorunu
O ihtimali de düşündüm ama ekran kartında bir sorun olduğu yönündeydim daha çok. Sürücüler sıkıntısız çalışıyor mu şuan?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

BİOS'tan XMP ayarını açtın mı?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,098
Mesajlar
11,084,196
Üyeler
198,237
Son üye
dmrcghn
Geri
Top