Öneri 16 gbdan 32 gbya geçiş.

goshawk

80+ Bronze
Katılım
29 Aralık 2020
Mesajlar
1,601
Reaksiyon skoru
961
merhabalar imzamdaki sistemi kullanıyorum. yakın zamanda anakart değişikliği yaptım ve 4 ram slotum olmuş oldu. ram boyutumu 16 gb'dan 32 gb'a çıkarmayı düşünüyorum. şuanda kullandığım ramlar Apacer Panther Black-Gold 16GB (2x8GB) 3200Mhz CL16 DDR4. ramlerden gayet memnunum ancak artırma ihtiyacı hissettim. sorum aynı ramlerden alıp 32 gb yapmak mı yoksa 2x16 gb ram alıp 2 ram slotunu gelecekte artırmak için korumak mı daha mantıklı olur? teşekkürler.

dipnot: 2x8 için yine aynı ramlerden almayı düşünüyorum. 2x16 içinse f/p önerilere açığım.
 
Senin ramler baya ucuza bulunuyor geçen 930 tlydi incehesapta.O yuzden 4x8 yap geç daha fazlasina ihtiyacin olmaz
 
merhabalar imzamdaki sistemi kullanıyorum. yakın zamanda anakart değişikliği yaptım ve 4 ram slotum olmuş oldu. ram boyutumu 16 gb'dan 32 gb'a çıkarmayı düşünüyorum. şuanda kullandığım ramlar Apacer Panther Black-Gold 16GB (2x8GB) 3200Mhz CL16 DDR4. ramlerden gayet memnunum ancak artırma ihtiyacı hissettim. sorum aynı ramlerden alıp 32 gb yapmak mı yoksa 2x16 gb ram alıp 2 ram slotunu gelecekte artırmak için korumak mı daha mantıklı olur? teşekkürler.

dipnot: 2x8 için yine aynı ramlerden almayı düşünüyorum. 2x16 içinse f/p önerilere açığım.

Bu aslında birazda ekonomik bir durum bana göre. ileride 4x16 yapmayı planlarsan 2x16 mantıklı tabi ki ama 64GB ram ihtiyacın olacak mı ona senin karar vermen lazım diye düşünüyorum.

ben 4x8 (mhz:3000)kullanıyorum, işlerimi her anlamda fazlasıyla görüyor şu an için.
 
Önerim ram'den önce ekran kartını değiştirmen.
 
4x8 yapabilirsiniz, bir zararı olmaz. Bütçe artarsa da ekran kartına yönelebilirsiniz. RX 6600 ve üzeri bir kart bakmanızı tavsiye ederim.
 
konuyu hortlatmak gibi olacak ancak eşeği sağlam kazığa bağlamak adına sorayım.
ben şuanda bu ramleri kullanıyorum: https://www.incehesap.com/apacer-panther-ah4u16g32c08y7gaa-2-16gb-ram-fiyati-45888/
alıp 4 rame çıkmak istediğim ram çifti ise bunlar: https://www.incehesap.com/apacer-pa...-2-16gb-ddr4-3200mhz-gaming-ram-fiyati-54524/
bu dörtlü beraber tam uyumlu çalışır mı? teşekkürler. iyi akşamlar.
büyük ihtimal çalışır bende ekliyim uzun süre güncelleme yapmayacaksanız quad channel kullanmanız daha mantıklı herkes sadece dual channel biliyor ama quad channel dual channela göre daha performanslı
 
büyük ihtimal çalışır bende ekliyim uzun süre güncelleme yapmayacaksanız quad channel kullanmanız daha mantıklı herkes sadece dual channel biliyor ama quad channel dual channela göre daha performanslı
teşekkür ederim. umarım sıkıntısız çalışır. sistemde bu aşamadan sonra uzun bir süre ekran kartı ve psu hariç güncelleme yapmayı düşünmüyorum.
 
teşekkür ederim. umarım sıkıntısız çalışır. sistemde bu aşamadan sonra uzun bir süre ekran kartı ve psu hariç güncelleme yapmayı düşünmüyorum.
rica ederim yeni ramleriniz hayırlı olsun
 
merhabalar imzamdaki sistemi kullanıyorum. yakın zamanda anakart değişikliği yaptım ve 4 ram slotum olmuş oldu. ram boyutumu 16 gb'dan 32 gb'a çıkarmayı düşünüyorum. şuanda kullandığım ramlar Apacer Panther Black-Gold 16GB (2x8GB) 3200Mhz CL16 DDR4. ramlerden gayet memnunum ancak artırma ihtiyacı hissettim. sorum aynı ramlerden alıp 32 gb yapmak mı yoksa 2x16 gb ram alıp 2 ram slotunu gelecekte artırmak için korumak mı daha mantıklı olur? teşekkürler.

dipnot: 2x8 için yine aynı ramlerden almayı düşünüyorum. 2x16 içinse f/p önerilere açığım.
Kanka kaç MHz kullanıyorsun?
 
Geri
Top