goshawk
80+ Bronze
- Katılım
- 29 Aralık 2020
- Mesajlar
- 1,601
- Reaksiyon skoru
- 961
merhabalar imzamdaki sistemi kullanıyorum. yakın zamanda anakart değişikliği yaptım ve 4 ram slotum olmuş oldu. ram boyutumu 16 gb'dan 32 gb'a çıkarmayı düşünüyorum. şuanda kullandığım ramlar Apacer Panther Black-Gold 16GB (2x8GB) 3200Mhz CL16 DDR4. ramlerden gayet memnunum ancak artırma ihtiyacı hissettim. sorum aynı ramlerden alıp 32 gb yapmak mı yoksa 2x16 gb ram alıp 2 ram slotunu gelecekte artırmak için korumak mı daha mantıklı olur? teşekkürler.
dipnot: 2x8 için yine aynı ramlerden almayı düşünüyorum. 2x16 içinse f/p önerilere açığım.
dipnot: 2x8 için yine aynı ramlerden almayı düşünüyorum. 2x16 içinse f/p önerilere açığım.