🔥İndirim 🔥SENSEİ TEN 595TL (BİM)

Hocam yanlış anlaşılma oldu galiba ben hasteyi aralık sonu 499a düşmüştü 79tl zubizu ilk alışveriş indirimi vardı öyle aldım
Bimde bu SteelSeries sensei ten modeli 1 hafta öncesinde gönderilmiş onlarda satışa çıkarmış
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Teşekkür ederim hiç iptalle falan uğraşmayayım o zaman
Bunun sensörü daha iyi, hastenin switchleri ve malzeme kalitesi, kablosu daha iyi.

Bence haste ağırlık avantajından dolayı daha iyi.
 
Bimden artics 3 almıştım 899tl ye, arada steelseries ürünleri geliyor
 
Küçük şehirlerde oturmanın avantajlarından biri de kimse bunlara bu kadar para vermiyor ve yıllarca vitrinde duruyor logitech g300s mouse 149tl ye almıştım bunu da 1 sene sonra aynı fiyata alırım :D
 
Knklar ocağın ürününü şimdi niye tekrar gündeme getirdiniz insanlar yanılacak.
 
Evet baya zamandır duruyordu vitrinde bugün indirimdeydi sizin ordaki markette varsa bakın derim.
bizim bimde de vardı bikaç gün önce. bazı kişiler düşmüş fiyatı diye tweet atmıştı baktım düşmemişti fiyatı da yarın yine bakiyim. 400se alırım büyük ihtimalle
 
Geri
Top