Çözüldü✓ Soğutucu seçemiyorum

Katılım
13 Nisan 2023
Mesajlar
52
Reaksiyon skoru
5
Arkadaşlar karar veremediğim tek bileşen sogutucu kaldı. 12400f işlemciye sıvı sogutucu alacağım. Ancak neye göre seçeceğim bilemedim. Çünkü kasa topluyorum. Kasaya uyup uymadığın anlayamadım. Kasa olarak da ya asus ya da cooler master alacağım ikisinin fiyatlari asus 2.700 cooler master da 2800 civari
bu arada bunlardan hangisini tavsiye edersiniz? Soğutucu hangisine nasil bir sogutucu olur
Kasalar:
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Gncl
 
Son düzenleme:
Arkadaşlar karar veremediğim tek bileşen sogutucu kaldı. 12400f işlemciye sıvı sogutucu alacağım. Ancak neye göre seçeceğim bilemedim. Çünkü kasa topluyorum. Kasaya uyup uymadığın anlayamadım. Kasa olarak da ya asus ya da cooler master alacağım ikisinin fiyatlari asus 2.700 cooler master da 2800 civari
bu arada bunlardan hangisini tavsiye edersiniz? Soğutucu hangisine nasil bir sogutucu olur
Kasalar:
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Gncl
12400f sıvı soğutma gereksiz https://www.gelbura.com/urun/id-cooling-se-214-xt-argb-4pin-pwm-120mm-islemci-sogutucu
 
Arkadaşlar karar veremediğim tek bileşen sogutucu kaldı. 12400f işlemciye sıvı sogutucu alacağım. Ancak neye göre seçeceğim bilemedim. Çünkü kasa topluyorum. Kasaya uyup uymadığın anlayamadım. Kasa olarak da ya asus ya da cooler master alacağım ikisinin fiyatlari asus 2.700 cooler master da 2800 civari
bu arada bunlardan hangisini tavsiye edersiniz? Soğutucu hangisine nasil bir sogutucu olur
Kasalar:
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Gncl
Cooler master td 500 al kasayı, asus gt301 e on basar o kasa. 12400 e sıvı soğutucu gerekmez 214 xt alsan yeter ama illa sıvı soğutucu istiyorum dersen de corsair h100 öneririm veya bunu https://www.akakce.com/islemci-sogu...-islemci-sivi-sogutucu-fiyati,1176554541.html
 

Cooler master td 500 al kasayı, asus gt301 e on basar o kasa. 12400 e sıvı soğutucu gerekmez 214 xt alsan yeter ama illa sıvı soğutucu istiyorum dersen de corsair h100 öneririm veya bunu https://www.akakce.com/islemci-sogu...-islemci-sivi-sogutucu-fiyati,1176554541.html
Teşekkür ederim. Ben stock fan yeterli olmaz diye yorumlar okudum da onun için almak istedim. Ayrica sonradan almak istemedim takamam diye.
Hemen tavsiyelerinize bakıyorum
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,856
Mesajlar
11,081,927
Üyeler
198,205
Son üye
selimwnchster
Geri
Top