Yardım RX 470 Mining Edition 4gb

Ygtkrcaa

80+
Katılım
1 Eylül 2022
Mesajlar
324
Reaksiyon skoru
180
kart 80 dereceleri görüyor furmark tam yükte normalmi kartı aldığım arkadaş psu un yetersiz dedi benim çıkış 18 amper miş
 
kart 80 dereceleri görüyor furmark tam yükte normalmi kartı aldığım arkadaş psu un yetersiz dedi benim çıkış 18 amper miş
Geçmiş olsun hocam DVI çıkışlı kartlar yarı yarıya daha az komponent ile geliyor. Oyun için uygun değil o kartlar muhtemelen elinde patlayacak 1 2 haftaya ısınmasının da en büyük nedeni o PSU ile alakası yok kitlemiş sana.
 
Geçmiş olsun hocam DVI çıkışlı kartlar yarı yarıya daha az komponent ile geliyor. Oyun için uygun değil o kartlar muhtemelen elinde patlayacak 1 2 haftaya ısınmasının da en büyük nedeni o PSU ile alakası yok kitlemiş sana.
iade etme sürem var 8 saat
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Geçmiş olsun hocam DVI çıkışlı kartlar yarı yarıya daha az komponent ile geliyor. Oyun için uygun değil o kartlar muhtemelen elinde patlayacak 1 2 haftaya ısınmasının da en büyük nedeni o PSU ile alakası yok kitlemiş sana.
test görüntüsün attım bana kendisindeki kart 72 derece görüyordu
 
iade etme sürem var
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


8 saat
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


test görüntüsün attım bana kendisindeki kart 72 derece görüyordu
Hocam bakın. Tek DVI çıkışlı kartların hiçbiri oyun için uygun değildir. Normal ekran kartının beslemelerinin vs hepsinin yarısını bulundururlar çünkü mining bios ile CPU gücü %50 bandında kullanılır. Normal bios ile %70 80 100 kullanımlarda kart inflak eder.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İsterse 50 derece olsun iade edin bu yüzden. ne kadar almıştınız?
 
Hocam bakın. Tek DVI çıkışlı kartların hiçbiri oyun için uygun değildir. Normal ekran kartının beslemelerinin vs hepsinin yarısını bulundururlar çünkü mining bios ile CPU gücü %50 bandında kullanılır. Normal bios ile %70 80 100 kullanımlarda kart inflak eder.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İsterse 50 derece olsun iade edin bu yüzden. ne kadar almıştınız?
1200 evet bios driver attı
 
whoisorhan instagramım discord kullanmıyorum yazar mısın yarın konuşuruz.
 
yarın iade süresi bitiyor nasıl yapcaz
Siz direk iade edin zaten. Nereden aldınız ürünü?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sahibinden veya Dolaptan falansa iadesi kolay.
 
Param güvende kısmında aldıklarım kısmına gir oradan iade başlat yarın da kargoya verirsin paketleyip.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,878
Mesajlar
11,082,144
Üyeler
198,209
Son üye
PadreSoberano
Geri
Top