Yardım RX 470 Mining Edition 4gb

tmm dır hocam başlattım iade işlemini ben kayseride oturuyorum burda fazla ekran kartı yok burda
Hocam sahibindenden aldığınız gibi farklı illerden de alabilirsiniz sorun olmaz. Temiz güzel bir kart buluruz size.
 
Instadan yazın bana yarın cevaplarım
 
Geri
Top