250tl idi maksimum ödeme yine 250Düz 20 yapsaydı keşke![]()
Yüzde 10 dugeçen az %20ydi sanırım bu ay düşmüş %15 e inş önümüzdeki ay %10 a inmez![]()
abow öylemiydi ya%10 idi hocam
Çiçeksepetin de %20 ydi diğerlerinde %10.abow öylemiydi ya![]()
Limiti kaldırmaları lazım250tl idi maksimum ödeme yine 250o da artsaydi barı
Başka isteğin var mıLimiti kaldırmaları lazım![]()