(17.000) fiyatına göre nasıldır yorumlar mısınız?

Taş çatlayacak o zaman: Link
bir sıkıntı olduğunda satıcı hepsiburada olarak gözüküyor iade edebilir miyim? premium kullanıyorum laptop'larda iade nasıl işliyor bilmiyor örneğin panelde bir sıkıntı çıktı
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

güzel bir laptop benzer bir modele sahibim tasarımı aynı sizin için örnek olması açısından isterseniz fotoğraflarını atabilir veya merak ettiğiniz özellikleri söyleyebilirim.
memnunmusunuz
 
bir sıkıntı olduğunda satıcı hepsiburada olarak gözüküyor iade edebilir miyim? premium kullanıyorum laptop'larda iade nasıl işliyor bilmiyor örneğin panelde bir sıkıntı çıktı
Koşulsuz iade var diye biliyorum ama ürünün yeniden satılabilir olması gerekiyor. Yani kutuya vs. zarar vermeden, bilgisayar üzerinde etiket, jelatin falan sökmeden açıp kontrol ediceksin. Problem olursa Hepsiburada yardımcı olur.
 
Koşulsuz iade var diye biliyorum ama ürünün yeniden satılabilir olması gerekiyor. Yani kutuya vs. zarar vermeden, bilgisayar üzerinde etiket, jelatin falan sökmeden açıp kontrol ediceksin. Problem olursa Hepsiburada yardımcı olur.
aklıma çok yattı attığınız model bunu alacağım gibi duruyor acer'ın servis kalitesi nasıldır hocam fikriniz var mı?
 
1686695038731.png

Ambalajı açılmamış diyor. Dış kutularda bant oluyor onu da dikkatli açarsın iade etmelik bir durum olursa garanti olsun diye geri yapıştırıp gönderirsin.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

aklıma çok yattı attığınız model bunu alacağım gibi duruyor acer'ın servis kalitesi nasıldır hocam fikriniz var mı?
Servis kalitesi kötü diyorlar ama bu edindiğim bilgi piyasada ki firmayı şikayet eden insanlardan edindiğim bilgi. Memnun olan kişiler genelde "Acer'ı servise verdim şöyle güzel bakım yaptılar vs." gibi konu açmıyorlar olumsuz bir durum olunca genelde bunları görüyoruz. 2 Yıl garantisi var zaten senden kaynaklanmayan bir durumda Acer yardımcı olur diye düşünüyorum.
 
Alıntıyı görüntüle
Ambalajı açılmamış diyor. Dış kutularda bant oluyor onu da dikkatli açarsın iade etmelik bir durum olursa garanti olsun diye geri yapıştırıp gönderirsin.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Servis kalitesi kötü diyorlar ama bu edindiğim bilgi piyasada ki firmayı şikayet eden insanlardan edindiğim bilgi. Memnun olan kişiler genelde "Acer'ı servise verdim şöyle güzel bakım yaptılar vs." gibi konu açmıyorlar olumsuz bir durum olunca genelde bunları görüyoruz. 2 Yıl garantisi var zaten senden kaynaklanmayan bir durumda Acer yardımcı olur diye düşünüyorum.
teşekkürler
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Alıntıyı görüntüle
Ambalajı açılmamış diyor. Dış kutularda bant oluyor onu da dikkatli açarsın iade etmelik bir durum olursa garanti olsun diye geri yapıştırıp gönderirsin.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


Servis kalitesi kötü diyorlar ama bu edindiğim bilgi piyasada ki firmayı şikayet eden insanlardan edindiğim bilgi. Memnun olan kişiler genelde "Acer'ı servise verdim şöyle güzel bakım yaptılar vs." gibi konu açmıyorlar olumsuz bir durum olunca genelde bunları görüyoruz. 2 Yıl garantisi var zaten senden kaynaklanmayan bir durumda Acer yardımcı olur diye düşünüyorum.
keşke klavye rgb olsaydı
 
bir sıkıntı olduğunda satıcı hepsiburada olarak gözüküyor iade edebilir miyim? premium kullanıyorum laptop'larda iade nasıl işliyor bilmiyor örneğin panelde bir sıkıntı çıktı
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


memnunmusunuz
ben çoğunlukla masaüstünü kullanıyorum laptopu bir yerlere gittiğimde kullandım ve memnunum sıkıntı yaratmadı sadece vram bazı oyunlarda sıkıntı yaratıyor onada yapılabilecek pek bir şey yok.
 
ben çoğunlukla masaüstünü kullanıyorum laptopu bir yerlere gittiğimde kullandım ve memnunum sıkıntı yaratmadı sadece vram bazı oyunlarda sıkıntı yaratıyor onada yapılabilecek pek bir şey yok.
bende aynı şekilde masaüstü var zaten, teşekkürler
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,174,395
Mesajlar
10,586,866
Üyeler
186,478
Son üye
trendyolcu92
Geri
Top