Çözüldü✓ Ekran Kartı Altarnatif

Katılım
3 Nisan 2023
Mesajlar
196
Reaksiyon skoru
47
Konuyu tam yazamamış olabilirim buna ne yazılır bilemedim kusura bakmayın

Kendime daha iyi bir kasa toplamak için yola koyulmuştum işlemci olarak Ryzen 5 5600 aldım.
Asus Tuf B450 4400MHz bir anakart aldım kafamda Gigabyte Aorus 3070 (lcd ekranlı) bir ekran kartı almak vardı fakat 8GB VRam düşük geldi bu ekran kartının gücüne eşit veya daha güçlü bir AMD ekran kartı biliyormusunuz.

Amacım daha fazla VRam işlemcim 3080 veya 3090 için yetersiz diye biliyorum darboğaz olur diye düşünüyorum.

Yorumlarınızı bekliyorum😇

(Fiyat konusu çok önemli değil ama tabikide gidipte 4090 önermeyin 4000 serisi düşünmüyorum)
 
rx6750xt, 3070 den bir tık daha iyi bir kart ona bakılabilir. ama bence 2k çözünürlüğe geçip ikinci el 3090 almak daha mantıklı.
 
rx6750xt, 3070 den bir tık daha iyi bir kart ona bakılabilir. ama bence 2k çözünürlüğe geçip ikinci el 3090 almak daha mantıklı.
Ryzen 5 5600 ile darboğaz yerim bu sefer 3090 çok güçlü
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Rx 6800 XT hakkında hiç bilginiz varmı
İkince elden bu fiyatlara çok güçlü ekran kartı alabilirsiniz ama ikinci el piyasasını pek bilmiyorum. Sıfır bakarsanız RX 6750 XT alabilirsiniz.
 
Ryzen 5 5600 ile darboğaz yerim bu sefer 3090 çok güçlü
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Rx 6800 XT hakkında hiç bilginiz varmı
Güçlü, iyi bir karttır. Gönül rahatlığıyla alabilirsin dostum. 4K kartıdır ama 2K da çok akıcı güzel bir şekilde oynarsın.
 
10-12 k ya 3080 12gb alabilirsin, 2k da darboğaz olmaz 1080p de olur. Rx 6800 veya 6800xt de alabilirsin. Ama 1080p oynayacaksan o işlemciye 6700xt yeter
 
RX 6800, 6700 XT. 4060 Ti 16 GB çıkmasını bekleyebilirsin.
 
RX 6800, 6700 XT. 4060 Ti 16 GB çıkmasını bekleyebilirsin.
4000 serisini düşünmüyorum intel harici ekran kartı hiç kullanmadım genelde çevrende kötü diyorlar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu fiyata ben RX 6900 XT satıyorum. 16 GB model bu da. VRAM konusunda sorun yaşatmaz, düşünürseniz tabi.
Darboğaz yaşayacağımı düşünüyorum o kart ile
 
4000 serisini düşünmüyorum intel harici ekran kartı hiç kullanmadım genelde çevrende kötü diyorlar
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Darboğaz yaşayacağımı düşünüyorum o kart ile

Monitör 2K ise bir sorun olmaz. Ben 10600K ile kullanıyorum 2K'da.
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,630
Mesajlar
11,079,199
Üyeler
198,164
Son üye
SamuelWhitaker
Geri
Top