Çözüldü✓ Ekran Kartı Altarnatif

10-12 k ya 3080 12gb alabilirsin, 2k da darboğaz olmaz 1080p de olur. Rx 6800 veya 6800xt de alabilirsin. Ama 1080p oynayacaksan o işlemciye 6700xt yeter
1920 x 1080 gigabyte aorus cv27f kullanıyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Monitör 2K ise bir sorun olmaz. Ben 10600K ile kullanıyorum 2K'da.
Tam şu an belirttim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu monitörden 2 tane çift ekran kullanıyorum çift ekran olması hiçbirşeyi değiştirmez dimi 🥹
 
1920 x 1080 gigabyte aorus cv27f kullanıyorum
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Tam şu an belirttim
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bu monitörden 2 tane çift ekran kullanıyorum çift ekran olması hiçbirşeyi değiştirmez dimi 🥹

1080P ise 6700XT bile yeter. Yüksek model kartlara bakmana gerek yok.
 
Gerek olmadığının farkındayım ama fiyatkardan dolayı değiştirmeyi düşünmediğimden biraz da ileriye dönük olması açısından alıyorum

Böyle düşünüyorsan 6800 XT, 6900 XT, 3090 al derim. VRAM konusunda bu kartlar bonkör. İleride seni üzmez. Ama 3080, 3070 Ti gibi kartlar şu an bile sınırda. Uzun ömürlü olmaz.

Hatta bir ilan görmüştüm. 3070 kartını adam VRAM sorunu yaşıyor diye satıyordu. Yani yavaştan başlıyor VRAM sorunu.
 
3090da %30 gibi bir darboğaz alıyorum gözüme o kadar fazla geldiki zarar vereceğini düşündüm
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

bütçen varsa al gitsin
3080 çokmu eskidi ileriye dönük olarak alınmazmı
 
Son düzenleme:
Ryzen 5 5600 ile darboğaz yerim bu sefer 3090 çok güçlü
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Rx 6800 XT hakkında hiç bilginiz varmı
hocam olmadı dsr kullanırsınız bi süre veya 2k monitörünüz varsa ondada kullanabilirsiniz ekran kartına yük bindirmiş olursunuz bu sefer daha çok
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,373
Mesajlar
11,076,524
Üyeler
198,114
Son üye
atd070707
Geri
Top