hocam asus dual alacaksa %80 coil whine çıkıyora750 rx6600xtye rakip olur en fazla.rx6750xt çok çok iyi bir kart.iki kartta da kronik sorun olduğu söylenemez.arc a750 de sadece biraz cw olabilir.
hocam arc 750 nin 3060 8 gb ile 12 gb ilerakip diye biliyorum bena750 rx6600xtye rakip olur en fazla.rx6750xt çok çok iyi bir kart.iki kartta da kronik sorun olduğu söylenemez.arc a750 de sadece biraz cw olabilir.
Demin testlerine baktım RX 6700xt arc a770 den daha iyitabii ki rx6750xt kaliteli bir psu ile hata almayacağını düşünüyorum
Kesinlikle 6750xt almanızı öneririmArc a750 mi alınır RX 6750xt mi arkadaşlar kronik sorunları varsa onlarıda belirtirmisiniz?
hocam o para rog strixe verilmez 19k ya daha iyi kartlar var / rx6800xtRog strix hocam
o zaman rog strix 6750xt yerine xfx 6800xt almak daha mantikli degil mi0 hocam