Hepsiburada rezilliği uzak durun

Katılım
9 Ocak 2021
Mesajlar
194
Reaksiyon skoru
37
Arkadaşlar selam daha yeni taze 2-3 gündür kafamı kurcayacan ve büyük bir sorundan bahsetmek istiyorum. Benim gibi farklı arkadaşlarında başına gelmiş olabilir ve farkında olmayabilirler ve bundan sonra Hepsiburada üzerinden alışveriş yapacak arkadaşların özellikle satıcı resmi Hepsiburada ise dikkat etmeleri gereken bir konudur.

Kasım indirimlerinin başlamasıyla ekran kartı almak istiyordum aslında bayağı bir süredir almak istiyordum ama parayı denkleştiremiyordum. İlk defa internet üzerinden bir alışveriş işlemi gerçekleştirecektim. Bu işlemde resmi satıcıdan olsun daha güvenilir olur dedim. Hepsiburada üzerinden ekran kartı bakmaya karar verdim. Almak istediğim ekran kartının stoku tükenince istediğim kartı alamadım ama bir yandanda almak istiyorum fırsat elimede geçmişken neyse indirimin son günü bir tane ekran kartı gözüme kestirdim. Zotac RTX4060 Ti AMP Spider-Man NVIDIA 16 GB modeli güzel bir indirim fiyatı fırsat bu fırsat diyerek bütçemi zorlayarak 05-11-2023 tarihinde kartı sipariş verdim 06-11-2023 tarihinde elime ulaştı testlerini yaptım oyunlarımı oynadım kartta herhangi bir sıkıntı bulunmuyor ta ki dün birden aklıma ürünün garanti belgesi geldi nette biraz araştırdım garanti belgesi yoksa müşteri hizmetleri ile iletişime geçilmeli diye yazıyordu. Müşteri hizmetleri ile iletişime geçtim bana faturanında garanti belgesi yerine geçiceğini ama belgeyi isterlerse göndere bileceklerini söylediler bende tamam dedim telefonu kapattım. Ama içimde kötü bir his var 10dk sonra tekrar aradım müşteri hizmetlerini belge olarak istiyorum dedim kadın bana demesin mi ürünüzün garanti süresi 2 ay diye ben o sinirle telefonu müşteri hizmetlerinin suratına kapattım. Sipariş verdiğim ürünün özellikler kısmına baktım hemen orada da garanti süresi 2 ay olarak yazıyor. Ürünün distribütör garantisi sorgulattığımda ise 11-08-2023 tarihinde ürünün garantisi başlamıştır olarak yazmaktadır fakat ben 05-11-2023 tarihinde sipariş verdim 3 ay önceden garantisi başlamış ürünün ben bunun üzerine bir şok daha geçirdim. Bugün faturayı da kontrol ettiğimde faturada ki seri no ile ürünün üzerinde yazan seri no uyuşmamaktadır yani yarın bir gün bir şey olursa servise gönderirsem büyük ihtimalle üründe ki seri no ile faturada ki seri no uyuşmadığı için işleme almayacaklar. Hayatımda ilk defa internet üzerinden bir elektronik alışverişi yaptım ve başımdan böyle bir olay geçiyor işin içinden nasıl çıkacağım bilmiyorum Hepsiburada'dan alışveriş yapacak arkadaşlar bir kez daha düşünsün derim.
 
Normal şartlarda garanti süresi fatura kesildiği an itibariyle başlar garip durum.
 
Fatura süresinden itibaren sayılır garanti, senin oradaki sorgulamanın bir geçerliliği yok.
 
Distribütörden sorgulaman önemsiz fatura tarihi neyse o andan itibaren geçerli olur.
 
Fatura süresinden itibaren sayılır garanti, senin oradaki sorgulamanın bir geçerliliği yok.
Ürün üzerinde ki seri no ile faturadakide uyuşmamaktadır ama sistem üzerinde de garanti süresi 2 ay olarak yazıyor.
 

Ekler

  • Screenshot_2023-11-09-18-04-59-507_com.pozitron.hepsiburada.jpg
    Screenshot_2023-11-09-18-04-59-507_com.pozitron.hepsiburada.jpg
    353.7 KB · Hit: 55
Sen okumamışsın, Hepsiburada dışında bir satıcıdan almışsın. Hepsiburada suçlu değil.
Aynısını trendyolda yaşasan trendyol mu suçlu olacak, hayır.
 
Ürün üzerinde ki seri no ile faturadakide uyuşmamaktadır ama sistem üzerinde de garanti süresi 2 ay olarak yazıyor.
Yanlış bilgi oradakiler rastgele yazılıyor. Türkiye'de sıfır bir ürün satarken en az 2 yıl garanti vermek zorundasın zaten yasal olarak.
 
hepsiburada müşteri hizmetleri orada ne yazıyosa sana onu söyler 2 ay diye bi garanti duymadım. distribütörünü ara seri numarasını söyle baksın garantisine
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,169,382
Mesajlar
10,539,842
Üyeler
185,718
Son üye
fatihep0
Geri
Top