kerem172000
80+
- Katılım
- 11 Kasım 2023
- Mesajlar
- 64
- Reaksiyon skoru
- 34
Arkadaşlar Bazı görevleri yaparız. İsterseniz Heist yaparız PC'den oynuyorum Gelecek biri var mı?
Gta türkiye discordu var oraya katılabilirsin. Ben de hep orayı kullanıyodumArkadaşlar Bazı görevleri yaparız. İsterseniz Heist yaparız PC'den oynuyorum Gelecek biri var mı?
kanka orayı katıldım ama kimse gelmiyor.Gta türkiye discordu var oraya katılabilirsin. Ben de hep orayı kullanıyodum
O zaman orası eskisi gibi değil. 6 ay öncesine kadar ben de gta online oynuyodum ve hep heist yapıyodum oradaki oyuncularla.kanka orayı katıldım ama kimse gelmiyor.
senle girsek olur muO zaman orası eskisi gibi değil. 6 ay öncesine kadar ben de gta online oynuyodum ve hep heist yapıyodum oradaki oyuncularla.
Hocam bende gelirim arada girerizsenle girsek olur mu
senle girsek olur mu
Bende gelebilirimHocam bende gelirim arada gireriz
6 aydır oynamıyorumsenle girsek olur mu
Hocam bu gün girermisinizArkadaşlar Bazı görevleri yaparız. İsterseniz Heist yaparız PC'den oynuyorum Gelecek biri var mı?
Bende gelebilirim
3 Muz girelim. Yaşım 15Hocam bu gün girermisiniz
Hocam benim yanimda bi arkadaş daha var bu akşam girelim olurmu tam yemek saatleri3 Muz girelim. Yaşım 15
Dc atarmisiniz ekliyeyim sizi3 Muz girelim. Yaşım 15
Olur hocam discordum KeremRHAHocam benim yanimda bi arkadaş daha var bu akşam girelim olurmu tam yemek saatleri
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Dc atarmisiniz ekliyeyim sizi