Elepone Telefon alınır mı??

İşlemciler aynı
Epeyden kendi tercihelrinize göre kıyaslayın derim
Elepone px çok oşuma gitti kötü diyorsunuz peki ama 1800 1900 tl ye nasıl telefno fiyatı önemsemek lazım düşük bütçed büyük beklenti olamaz?
 
Elepone px çok oşuma gitti kötü diyorsunuz peki ama 1800 1900 TL ye nasıl telefno fiyatı önemsemek lazım düşük bütçed büyük beklenti olamaz?
Buna göre karar ver derim ve Vestel daha ucuz hemde yerli
Bazı yerlerde.px önde bazı yerlerde z30 önde https://www.epey.com/akilli-telefon...570598/vestel-venus-z30_elephone-px/farklari/
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kötü demiyoruz onemli olan işlemci
Boşuna iPhone se 2020 sayılmıyor
Ekranı şekil değil ama işlemci iyi
Ve hızlı.sarzda önemli 10w kullanıyorum 20w olsa çok.dsha hızlı sarz olurdu
 
Buna göre karar ver derim ve Vestel daha ucuz hemde yerli
Bazı yerlerde.px önde bazı yerlerde z30 önde https://www.epey.com/akilli-telefon...570598/vestel-venus-z30_elephone-px/farklari/
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Kötü demiyoruz onemli olan işlemci
Boşuna iPhone se 2020 sayılmıyor
Ekranı şekil değil ama işlemci iyi
Ve hızlı.sarzda önemli 10w kullanıyorum 20w olsa çok.dsha hızlı sarz olurdu
Anladım dostum teşekkürler ama vestel alasımda gelmedi iç şahsen bu fiyatta başka önerin varmıdır samsung olmasın
 
Şuan general Mobile Vestel ve Samsung harici oneriyorum
Casper v4 var
Honor 8c var
Onlardan secebilirisn
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Bütçenizi bence 2.5 k dan başlatın derim en.azindsn vergi olayı cozulene kadar
 
Samsung , lg ,gm gibi markalar almak istemiyorum xioami gibi markalrdan önerin varmıdır?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Onu denedim sevmedim pek
Neyi se
Samsung , lg ,gm gibi markalar almak istemiyorum xioami gibi markalrdan önerin varmıdır?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Onu denedim sevmedim pek
Neyini sevmediniz 2019 yılının en fp telefonudur düşük bütçede şahsen bende kullanıyorum memnunum günde 3 4 saat pubgm oynuyorum kasma donma yok
 
Oyun oynamayacaksanız gm 9 a bakabilirsiniz yada bütçe arttırıp note 8 alın
Gm almam asla kimi görsem memnun değil
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Neyi se

Neyini sevmediniz 2019 yılının en fp telefonudur düşük bütçede şahsen bende kullanıyorum memnunum günde 3 4 saat pubgm oynuyorum kasma donma yok
Nasıldır?
 
Gm almam asla kimi görsem memnun değil
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Nasıldır?
+ekran iyi
+kamera fena değil
+ depolama iyi
+işlemci fena değil
+ram 4gb
-biraz daha ekleyip note 8 almak var
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,222,089
Mesajlar
11,084,067
Üyeler
198,236
Son üye
kdmrbss
Geri
Top