Okanbey0 80+ Katılım 9 Aralık 2023 Mesajlar 56 Reaksiyon skoru 5 25 Aralık 2023 #1 Bu tuş ne ise yarıyor acaba Ekler 6442d940-6b04-434a-a7ff-e2119f8e8422.jpg 146.6 KB · Hit: 135 Son düzenleme: 25 Aralık 2023
emiliano 80+ Bronze Katılım 27 Mart 2023 Mesajlar 770 Reaksiyon skoru 323 25 Aralık 2023 #2 hangi tuş
Okanbey0 80+ Katılım 9 Aralık 2023 Mesajlar 56 Reaksiyon skoru 5 25 Aralık 2023 Konu Sahibi Konu Sahibi #4 ekledim foto (temsili değil)
-Mehmet- 80+ Platinum Katılım 8 Kasım 2023 Mesajlar 11,603 Reaksiyon skoru 6,433 25 Aralık 2023 #5 Okanbey0 yazmış: ekledim foto (temsili değil) Devamı için tıklayın... kart modeli nedir hangi üretici ?
Okanbey0 yazmış: ekledim foto (temsili değil) Devamı için tıklayın... kart modeli nedir hangi üretici ?
Hog Rider 80+ Bronze Katılım 25 Mart 2020 Mesajlar 998 Reaksiyon skoru 378 25 Aralık 2023 #6 Okanbey0 yazmış: Bu tuş ne ise yarıyor acaba Devamı için tıklayın... Muhtemen dual bios switchi fakat tam model verirseniz daha doğru bilgi verebiliriz.
Okanbey0 yazmış: Bu tuş ne ise yarıyor acaba Devamı için tıklayın... Muhtemen dual bios switchi fakat tam model verirseniz daha doğru bilgi verebiliriz.
Mehmet Yılmaz Vitreus Yönetici Katılım 23 Mart 2020 Mesajlar 32,117 En İyi Cevap 17 Reaksiyon skoru 74,078 25 Aralık 2023 #7 Kart XFX muhtemelen. Dual BIOS anahtarı o. Açıkçası XFX kartlarda aşırı bir fark olmuyor ikisi arasında.
Kart XFX muhtemelen. Dual BIOS anahtarı o. Açıkçası XFX kartlarda aşırı bir fark olmuyor ikisi arasında.
Okanbey0 80+ Katılım 9 Aralık 2023 Mesajlar 56 Reaksiyon skoru 5 25 Aralık 2023 Konu Sahibi Konu Sahibi #8 Mehmet Yılmaz yazmış: Kart XFX muhtemelen. Dual BIOS anahtarı o. Açıkçası XFX kartlarda aşırı bir fark olmuyor ikisi arasında. Devamı için tıklayın... Evet xfx rx7600
Mehmet Yılmaz yazmış: Kart XFX muhtemelen. Dual BIOS anahtarı o. Açıkçası XFX kartlarda aşırı bir fark olmuyor ikisi arasında. Devamı için tıklayın... Evet xfx rx7600
Ben Tümay 80+ Bronze Katılım 27 Kasım 2022 Mesajlar 1,139 Reaksiyon skoru 586 25 Aralık 2023 #9 Benim olsaydı basarak öğrenirdim (yatırım tavsiyesi değildir)
Okanbey0 80+ Katılım 9 Aralık 2023 Mesajlar 56 Reaksiyon skoru 5 25 Aralık 2023 Konu Sahibi Konu Sahibi #10 Ben Tümay yazmış: Benim olsaydı basarak öğrenirdim (yatırım tavsiyesi değildir) Devamı için tıklayın... Valla bastım da birsey olmadi o yuzden meraklandim
Ben Tümay yazmış: Benim olsaydı basarak öğrenirdim (yatırım tavsiyesi değildir) Devamı için tıklayın... Valla bastım da birsey olmadi o yuzden meraklandim
Aytekin 80+ Bronze Katılım 3 Şubat 2021 Mesajlar 625 Reaksiyon skoru 294 25 Aralık 2023 #11 performance mod ve quiet mod diye biliyorum.
OZAN J 80+ Bronze Katılım 13 Kasım 2021 Mesajlar 806 Reaksiyon skoru 328 25 Aralık 2023 #12 Arkadaşın dediği gibi performance mode -- quiet mod olabilir. Ki öyledir. biri sessiz modda çalışıyor. Belli bir derecenin üzerine çıkmayınca fan dönmüyor. Dİğeride fanlar sürekli aktif olarak çalışıyor.
Arkadaşın dediği gibi performance mode -- quiet mod olabilir. Ki öyledir. biri sessiz modda çalışıyor. Belli bir derecenin üzerine çıkmayınca fan dönmüyor. Dİğeride fanlar sürekli aktif olarak çalışıyor.