Ani Baş Dönmesi / Neden Olabilir?

Reindi

80+ Silver
Katılım
20 Haziran 2020
Mesajlar
4,815
Reaksiyon skoru
2,318
Mesela böyle başımı sağa hemen çevirince düşecek gibi oluyor yatarken otururken bir sıkıntı yok ayağa kalkınca başlıyor daha demin arabayı yıkadım bıraktım geldim yarıda düşecek gibi oluyor tansiyonum normal ne olabilir? mesela fazla yürüyünce de oluyor bir 1 saat aralıksız yürüyeyim düşecek gibi oluyorum
 
Demir eksikliği muhtemelen yine de bir kan tahlili ve doktor muayenesine gitmenizi şiddetle tavsiye ederim
 
Demir, b12, magnezyum,potasyum eksikliği büyük ihtimalle
 
Aynısını bende yaşıyordum. B12 ve demir eksikliği
 
Mesela böyle başımı sağa hemen çevirince düşecek gibi oluyor yatarken otururken bir sıkıntı yok ayağa kalkınca başlıyor daha demin arabayı yıkadım bıraktım geldim yarıda düşecek gibi oluyor tansiyonum normal ne olabilir? mesela fazla yürüyünce de oluyor bir 1 saat aralıksız yürüyeyim düşecek gibi oluyorum
kan değerlerine baktır onun dışında çok düşük ihtimalle vertigo olabilir
 
Demirim ve B12 im iyi arkadaşlar şuanda tedavi görüyorum 7 aydır devam eden ishal var neler yaptırdılar kolonoskopi endoskopi BT MR enterografi dışkı tahlilleri bir şey çıkmadı ama 3-4 gündür acayip dönüyor
 
vertigo olabilir kulaktaki kristallerin yerinedn oynaması beyinde olşuan lezyonlar bu tip baş dönmelerini tektikleyebilir öncelikle nöroloji ye gidip mr çekitrmeden fayda var ilerlerse kusma gibi artık ayakta duramama gibi sıkıntılar baş gösterebilir önlemi alınmalı
 
Demirim ve B12 im iyi arkadaşlar şuanda tedavi görüyorum 7 aydır devam eden ishal var neler yaptırdılar kolonoskopi endoskopi BT MR enterografi dışkı tahlilleri bir şey çıkmadı ama 3-4 gündür acayip dönüyor
Psikolojik bir etmen olabilir mi ?
 
Demirim ve B12 im iyi arkadaşlar şuanda tedavi görüyorum 7 aydır devam eden ishal var neler yaptırdılar kolonoskopi endoskopi BT MR enterografi dışkı tahlilleri bir şey çıkmadı ama 3-4 gündür acayip dönüyor
öncelikle geçmiş olsun betaserc 24mg verdiler demi sana
 
Psikolojik bir etmen olabilir mi ?
zannetmiyorum sarılık oranım çok yüksek onun etkisi olabilir mi acaba 0.3 çıkması gereken değer 0.87 total versiyonu max 1.2 çıkması gereken değer 1.98 çıkmış
 
Üç haftadır falan benzer bir durum var. Geçmiyordu, ilerlemiyordu da. Açlığa tahammülüm azaldı. Mutlaka bir şey yemem gerekiyor. Şimdi eskisi kadar değil tabii ama az biraz kendini hissettiriyor.
 
öncelikle geçmiş olsun betaserc 24mg verdiler demi sana
yok öyle bir şey vermediler benim bağırsaklarda bir şey var ishalim 7 aydır ama son 3-4 gündür acayip başım dönüyor önceden yoktu gizli şeker falan olabilir mi acaba
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Üç haftadır falan benzer bir durum var. Geçmiyordu, ilerlemiyordu da. Açlığa tahammülüm azaldı. Mutlaka bir şey yemem gerekiyor. Şimdi eskisi kadar değil tabii ama az biraz kendini hissettiriyor.
ben bağırsak hapı kullanıyorum 1 aydır o baş dönmesi yapıyordu ama öyle böyle işte ara sıra nadirdi şimdi ince bağırsakta bir şey var mı yok mu diye MR a gireceğim hapı bıraktım 5 gün önceden ondan sonra dahada arttı onla ilgisi olabilir mi acaba
 
Ya b12 ve demir eksikliği yada kulaklarda denge kristali kayması vardır eğer denge kristaliyse doktora başvurmanızı öneririm geçmiş olsun şimdiden
 
Geri
Top