Tabi. Benim yöntem en ilkel yöntem. Sadece yaralı bölgeyi değil etrafından da ciddi bir parça alımı ile oluyor. Benim doktorum bu yöntemde bilgili olduğundan bunu yaptı diye tahmin ediyorum. Benim anestezi spinal anesteziydi. Omurgadan iğne ile bel altı uyuşturularak oldu ortalama 30 DK sürdü. Ben uyanıktım ve acı hissetmedim ama senin sadece lokal anestezi ile de yapabilir veya uyutadabilir. Bu ameliyata göre değişiyor. Forumları okursan poposunun ameliyat masasına koli bandı ile yapıştırılanı bile görürsün

(Ben gördüm) Benim ameliyat üzerinden tam 1 yıl geçti ve herhangi bir sıkıntı, tekrarlama şu an yok. O bölgeyi 15 günde bir düzgün bir şekilde temizlemen lazım veya lazer epilasyon olmak en mantıklısı.