Kablosuz Mouse Öneri

Cmarw

80+
Katılım
2 Kasım 2023
Mesajlar
80
Reaksiyon skoru
12
Arkadaşlar İtopya indirimlerinden kablosuz mouse almak istiyorum.

Logitech G305 Lightspeed düşündüğüm seçenekler arasında.Bütçe maks 2000 büyük bir mouse aramıyorum G305 büyüklüğü ideal benim için hem G305 hakkında yorumlarınızı varsa da önerilerinizi bekliyorum.​

 
g305 ben bi süredir kullanıyorum memnunum şarj süresi de iyi kasa uzaksa diye uzatma kablosu da gönderiyorlar dongle için. Bence gayet güzel özellikle bataryalı değil pilli istediğim için beni memnun etti açıkçası tavsiye ederim
 
Arkadaşlar İtopya indirimlerinden kablosuz mouse almak istiyorum.

Logitech G305 Lightspeed düşündüğüm seçenekler arasında.Bütçe maks 2000 büyük bir mouse aramıyorum G305 büyüklüğü ideal benim için hem G305 hakkında yorumlarınızı varsa da önerilerinizi bekliyorum.​

G305'ten Model O Minus'a geçtim. Aklıma kabloluya geçeceğim gram gelmezdi. Hem kaliteli hem çok hafif. Ben bunu öneriyorum o yüzden.

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İtopya'da daha ucuzmuş beyazı.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

G305 hakkında düşüncem ise bence iyi mouse. 2 kere satın aldım. Fakat ilk aldığımın sol clicki ve tekerleği bozuldu. 2. Aldığımı da Glorious Model o minus alınca bıraktım. 2. Olanı 5 ay falan kullandım.
 
G305'ten Model O Minus'a geçtim. Aklıma kabloluya geçeceğim gram gelmezdi. Hem kaliteli hem çok hafif. Ben bunu öneriyorum o yüzden.

Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

İtopya'da daha ucuzmuş beyazı.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

G305 hakkında düşüncem ise bence iyi mouse. 2 kere satın aldım. Fakat ilk aldığımın sol clicki ve tekerleği bozuldu. 2. Aldığımı da Glorious Model o minus alınca bıraktım. 2. Olanı 5 ay falan kullandım.
Yukarı doğru çok mu çıkıntılı mouse sanki fotoğraftan öyle geldi bana,305 e göre ne kadar büyük
 
Yukarı doğru çok mu çıkıntılı mouse sanki fotoğraftan öyle geldi bana,305 e göre ne kadar büyük
G305'i çok severdim. Bu attığım mouse daha ince. G305 çok basık. 2 gün glorious kullandım. Sonra G305'i sattım zaten. Ağırlık-Ergonomi- Sensör olarak Model O Wireless daha iyi. Hayır çok çıkıntılı değil. Arada fiyat farkıda var tabi onuda göz önüne almak lazım ama pişman olmazsın glorioustan.
 
Son düzenleme:
G305'i çok severdim. Bu attığım mouse daha ince. G305 çok basık. 2 gün glorious kullandım. Sonra G305'i sattım zaten. Ağırlık-Ergonomi- Sensör olarak Model O Wireless daha iyi. Hayır çok çıkıntılı değil. Arada fiyat farkıda var tabi onuda göz önüne almak lazım ama pişman olmazsın glorioustan.
Çok teşekkürler yorum için değerlendiricem kesinlikle
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,221,957
Mesajlar
11,082,853
Üyeler
198,222
Son üye
erenalyoruk
Geri
Top