G305'ten Model O Minus'a geçtim. Aklıma kabloluya geçeceğim gram gelmezdi. Hem kaliteli hem çok hafif. Ben bunu öneriyorum o yüzden.Arkadaşlar İtopya indirimlerinden kablosuz mouse almak istiyorum.
Logitech G305 Lightspeed düşündüğüm seçenekler arasında.Bütçe maks 2000 büyük bir mouse aramıyorum G305 büyüklüğü ideal benim için hem G305 hakkında yorumlarınızı varsa da önerilerinizi bekliyorum.
Yukarı doğru çok mu çıkıntılı mouse sanki fotoğraftan öyle geldi bana,305 e göre ne kadar büyükG305'ten Model O Minus'a geçtim. Aklıma kabloluya geçeceğim gram gelmezdi. Hem kaliteli hem çok hafif. Ben bunu öneriyorum o yüzden.
![]()
Glorious Model O GLO-MS-OW-MB Mat Siyah RGB Şarjlı Optik Kablosuz Oyuncu Mouse Fiyatları, Özellikleri ve Yorumları | En Ucuzu Akakçe
En ucuz Glorious Model O GLO-MS-OW-MB Mat Siyah RGB Şarjlı Optik Kablosuz Oyuncu Mouse fiyatları için 4 taksit ve indirimleri kaçırma! Glorious Model O GLO-MS-OW-MB Mat Siyah RGB Şarjlı Optik Kablosuz Oyuncu Mouse özelliklerini incele, 1.999,00 TL'den başlayan fırsatları yakala!www.akakce.com
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
İtopya'da daha ucuzmuş beyazı.
![]()
ITOPYA | Gaming Ürünler ve Bilgisayar Bileşenlerinin Yeni Dünyası
ITOPYA | Gaming Ürünler ve Bilgisayar Bileşenlerinin Yeni Dünyasıwww.itopya.com
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
G305 hakkında düşüncem ise bence iyi mouse. 2 kere satın aldım. Fakat ilk aldığımın sol clicki ve tekerleği bozuldu. 2. Aldığımı da Glorious Model o minus alınca bıraktım. 2. Olanı 5 ay falan kullandım.
G305'i çok severdim. Bu attığım mouse daha ince. G305 çok basık. 2 gün glorious kullandım. Sonra G305'i sattım zaten. Ağırlık-Ergonomi- Sensör olarak Model O Wireless daha iyi. Hayır çok çıkıntılı değil. Arada fiyat farkıda var tabi onuda göz önüne almak lazım ama pişman olmazsın glorioustan.Yukarı doğru çok mu çıkıntılı mouse sanki fotoğraftan öyle geldi bana,305 e göre ne kadar büyük
Çok teşekkürler yorum için değerlendiricem kesinlikleG305'i çok severdim. Bu attığım mouse daha ince. G305 çok basık. 2 gün glorious kullandım. Sonra G305'i sattım zaten. Ağırlık-Ergonomi- Sensör olarak Model O Wireless daha iyi. Hayır çok çıkıntılı değil. Arada fiyat farkıda var tabi onuda göz önüne almak lazım ama pişman olmazsın glorioustan.