CPU fazla mı ısınıyor ?

Durum
Bu konu kilitlenmiştir.

Drakez

80+
Katılım
10 Mart 2024
Mesajlar
43
Reaksiyon skoru
7
Yanlış Kategori
4060ti ekran kartı ve i513400F işlemcim var.Valorant oynarken işlemcim sabit 70 derece.Grafikler ortada , monitör 144hz , ,ekran kartı 55 derece en fazla. İşlemci fazla mı ısınıyor ?
 
4060ti ekran kartı ve i513400F işlemcim var.Valorant oynarken işlemcim sabit 70 derece.Grafikler ortada , monitör 144hz , ,ekran kartı 55 derece en fazla. İşlemci fazla mı ısınıyor ?
Stok fan mı var ve PC sıfır mı topla mı
 
Normal.Buzdolabı değil bu cihazlar. Hiçbirşey bilmiyorsanız işlemcinin stok fanla olan sıcaklık performansına bakın youtubedan.
 
Normal.Buzdolabı değil bu cihazlar. Hiçbirşey bilmiyorsanız işlemcinin stok fanla olan sıcaklık performansına bakın youtubedan.
Sen yorum yapmasan da olur kral.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Normal.Buzdolabı değil bu cihazlar. Hiçbirşey bilmiyorsanız işlemcinin stok fanla olan sıcaklık performansına bakın youtubedan.
Sen yorum yapmasan da olur kral
 
PC sıfır ve evet stok fan
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Puhahajja yanlış yere yazdım sanırım
O kadar ısınması normal değil bence çünkü benim server işlemcin Xeon E5410 oyunlarda max 65 derece en fazla max 70 derece hadi benim işlemci eski zorlanıyor ya saninki ? Kimse gelip yanlış bilgi veriyorsun diye boş yapmasın ozmn PC de termal macunu sahte bir şey ile kullanmıştılar
 
Sıcak fırsatlara yine rast gele konu açma vakası
 
Durum
Bu konu kilitlenmiştir.
Geri
Top