RTX3060 Test Nasıl Yapılır ?

nAsı? Nis'den hangi çözünürlüğü seçtin sen?
güncelleme istedi onun yerine eski şeyden halledeyim dedim o da olmadı şunun inmesi bitsin onu da indiriyim bari
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

onun inmesine de 2dk var
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@Zamazingoo ben bu şeyi kurdum senin dediğini de şeyi soracam steamdan 3dmark demo yu indirdim 3dmark testi yaparken de mi 4k yı açacaz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

knk 4k yok ki :D
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

benim monitör zaten 1920x1080
 

Ekler

  • bu.png
    bu.png
    35.6 KB · Hit: 39
Son düzenleme:
güncelleme istedi onun yerine eski şeyden halledeyim dedim o da olmadı şunun inmesi bitsin onu da indiriyim bari
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

onun inmesine de 2dk var
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

@Zamazingoo ben bu şeyi kurdum senin dediğini de şeyi soracam steamdan 3dmark demo yu indirdim 3dmark testi yaparken de mi 4k yı açacaz
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

knk 4k yok ki :D
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

benim monitör zaten 1920x1080
Kafa kalmadı gece gece. Nis çöz. düşürüyordu. senin dsr açman lazım.
Zaten fire strike hazırsa gerek yok
 
Niye sinirleneyim istediğini yap diyorum.Gpu kullanımı %99-100 görsün istersen yük bindirmek için ekran kartının üstüne çık. Sana kalmış.
tammdır açtım 3d mark ı kaç dakika testte dursun
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Niye sinirleneyim istediğini yap diyorum.Gpu kullanımı %99-100 görsün istersen yük bindirmek için ekran kartının üstüne çık. Sana kalmış.
time spy görünüyor o mudur birde kaç dakika olsun
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

time spy dışında başka seçenek yok
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

fire strike directX 11 varmış
 
Son düzenleme:
tammdır açtım 3d mark ı kaç dakika testte dursun
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


time spy görünüyor o mudur birde kaç dakika olsun
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

time spy dışında başka seçenek yok
Aynen onu bi çalıştır. Olmazsa dsr ile tekar deneriz.
 
Test esnasında gpu-z sıcaklık ekranı açıkken video kaydı at buraya. 5.dakikada
kanka 2 saattir uğraşıyorum bu lanet program tam ekranda açıyor tam ekranda açıkken gpu-z takip edemiyorum alt tab atınca ya da alt-z yapıp nvidia performansdan bakınca da 2.dakikada falan kapanıyor kendi kendine
 
Geri
Top