WR 125R Supermoto ya çevirmek

şöyle düşün. wr125'in canı ciğeri az. çok gömülen bir amotisör ile

1 sağlam viraj yapamazsın
2. öyle kolay tak diye tekere kalkamazsın canı belli.
3. yol tutuşu azalır

keza bu motorlar arazi motorlarıdır. kafanda canlandır. bunu nasıl on road yani asfalt'a uyguın yaparım diye. olayı kavrıcaksın.

amotisör yağı biraz sıkı olursa az bişey konfordan düşer fakat yola tutunuşu daha iyi olur. supermoto'yu çevirdiklerinde ilk işleri amotisör yağını daha kalın bir yağ koymak oluyor.
tamamdır hocam eyvallah iyi geceler benim aklıma takılan başka soru olursa bu konu altına yazarım biraz daha derine inersem debriyajı sibop kapağını falanda değiştirmek zorunda kalırım herhalde 😀ben yatıyorum iyi geceler
 
tamamdır hocam eyvallah iyi geceler benim aklıma takılan başka soru olursa bu konu altına yazarım biraz daha derine inersem debriyajı sibop kapağını falanda değiştirmek zorunda kalırım herhalde 😀ben yatıyorum iyi geceler
iyi geceler dostum.
 
iyi geceler dostum.
Hocam biraz düşündüm de sizce bu masraf 125lik bir motora yapılır mı jant lastik takımı fren diski yağ mağ falan 40k ya yakın tutuyor bunun yerine 2 3 yıl sonra a2 ehliyeti alıp 30 35 beygirlik makinelere mi yapsam böyle şeyleri
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

iyi geceler dostum.
x modeli küçük gelir mi bana aklımda da qj motor srk125r vardı 23 model acaba 0km srk mı alsam yoksa 2. el wr125x falan mı alsam 25k 30k km biri en kaliteli 2. çinli marka falan diğeri yamaha
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

 
Son düzenleme:
Hocam biraz düşündüm de sizce bu masraf 125lik bir motora yapılır mı jant lastik takımı fren diski yağ mağ falan 40k ya yakın tutuyor bunun yerine 2 3 yıl sonra a2 ehliyeti alıp 30 35 beygirlik makinelere mi yapsam böyle şeyleri
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


x modeli küçük gelir mi bana aklımda da qj motor srk125r vardı 23 model acaba 0km srk mı alsam yoksa 2. el wr125x falan mı alsam 25k 30k km biri en kaliteli 2. çinli marka falan diğeri yamaha
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:

supermoto hayalin varsa yapılır bu masraf. ama bu masraf çin malı bloklara yapılmaz yamaha honda kawasaki'ye vb yapılır.
 
supermoto hayalin varsa yapılır bu masraf. ama bu masraf çin malı bloklara yapılmaz yamaha honda kawasaki'ye vb yapılır.
var ama wr125 e yapılır mı yani yamaha evet ama 15beygir yani 6 7 ay uğraşıp yaparım belki 1 yıl binerim motora gücü yetersiz gelir bilmem anlatabildim mi
 
var ama wr125 e yapılır mı yani yamaha evet ama 15beygir yani 6 7 ay uğraşıp yaparım belki 1 yıl binerim motora gücü yetersiz gelir bilmem anlatabildim mi
orasını sen bilceksin.
 
Var bu kitler kendin de alabilirsin genelde portekiz brezilya'da çok yaygın. bir çok mağaza satışını yapıyor nette.
 
şöyle düşün. wr125'in canı ciğeri az. çok gömülen bir amotisör ile

1 sağlam viraj yapamazsın
2. öyle kolay tak diye tekere kalkamazsın canı belli.
3. yol tutuşu azalır

keza bu motorlar arazi motorlarıdır. kafanda canlandır. bunu nasıl on road yani asfalt'a uyguın yaparım diye. olayı kavrıcaksın.

amotisör yağı biraz sıkı olursa az bişey konfordan düşer fakat yola tutunuşu daha iyi olur. supermoto'yu çevirdiklerinde ilk işleri amotisör yağını daha kalın bir yağ koymak oluyor.
Mesajlar otomatik olarak birleştirildi:


işte x yada r modeli o kısım sana kalmış. lastikler kalın takılacağı ve jant ebatları değişeceği için her halükarda yeni bir jant ve ona uygun lastik alman lazım. benim önerim supermoto'da tel jantta kullanabilirsin. ama çeliğin tadı bir başka. çelik jant supermotoyu gösteriyor :D
peki aprilia sx125 nasıl olur ?
yada başka enduro alıp çevirmek daha mı mantıklı ?
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Çevrim içi yöneticiler

Forum istatistikleri

Konular
1,157,724
Mesajlar
10,434,104
Üyeler
183,883
Son üye
Lee Asperseas
Geri
Top