🔥İndirim PC kolik indirimleri

sıra numarası ileyse efsane olmuş hak yeme yok diyelim birde kişi başı aynısından 1tane hakkı olsa süper olur.
 
dostlar 999 tllik kasa nasıldır onun yanına bide corsairin psusunu alsak uyumlu olur mu?
Bu Çin menşei kasa marka olan modelleri alırsanız sonra oturup ağlarsınız. Sac inceliği, vida yalaması, toz filtrelerinin manyetik şeritlerinin çıkması, akrilik yan panel, fanlarının kalitesizliğinden çabuk bozulma, fan soğutma performansı gibi gibi.... Uzak durun!!! Kasa denilen parça sık alınan bir parça değil. O yüzden bir kere iyi paraya kaliteli marka model alın kafanız rahat olsun. Aynı olay "daha önemli" şekilde PSU'lar içinde geçerli.
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

sıra numarası ileyse efsane olmuş hak yeme yok diyelim birde kişi başı aynısından 1tane hakkı olsa süper olur.
pckolik.jpg
 
Evet naptınız bir şeyler alabilen var mı?
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Sistemler tükendi mi keşke sistemler satılmasa da webe açılsa ilk ben alsam
 
Gittim, aldım gidiyorum bide flash bellek kazandım.
 

Ekler

  • IMG-20240714-WA0145.jpeg
    IMG-20240714-WA0145.jpeg
    775.7 KB · Hit: 156
Güle güle kullan fıloş bellek al-sata gider mi(!)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


Bir de imkanın varsa bu kasalarda stok var mı sorabilir misin yalvarırım
En son vardı ama, saat 16:00'da bitiyor galiba indirim, bu arada oradan ayrıldım
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

Güle güle kullan fıloş bellek al-sata gider mi(!)
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:
Yok 64GB bir bellek iş yapmaz
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç  

   

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,220,673
Mesajlar
11,069,561
Üyeler
197,958
Son üye
saliarman
Geri
Top