Yardımınıza ihtiyacım var

Katılım
2 Eylül 2024
Mesajlar
96
Reaksiyon skoru
25
Bütçe
12000
Merhaba arkadaşlar

Yeni sistem kuruyorum 7900 gre ekran kartım var. Monitör konusunda kararsızım. Beklentilerim;

2K olması
min 180 hz olması
bütçe: 10-15k
Önerilinizi bekliyorum şimdiden teşekkürler
 
Bu ve asusun 2k 180 hz arasında kaldım karar veremedim bir türlü
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:

2 baktığım ekranı atmışsınız 2 farklı yorumda :)
 
Bu ve asusun 2k 180 hz arasında kaldım karar veremedim bir türlü
Mesaj otomatik olarak birleştirildi:


2 baktığım ekranı atmışsınız 2 farklı yorumda :)
dellde pivot ozelligi vra srgb%99 asusde pivot yok 180 hz dci p3 var ben olsam dell alirdim
 
Geri
Top