Neler Yeni

Satıcı ürün değişimi yerine para iadesi teklif ediyor

Katılım
12 Eylül 2024
Mesajlar
208
Dahası  
Reaksiyon skoru
38
İsim
Mehmet Karataş
Merhaba direkt konuya gireyim, kulaklığım bozulduğu için servise gönderdim iade formu gönderdiler her zamanki gibi, birkaç gün önceki açtığım konuda güncel ücret iadesi istenebilir mi diye sormuştum istenmiyormuş. Satıcıya durumu ilettim birebir veya misli ile değişim istiyorum diye bunun muhattabı biz değiliz dedi teknik servisin işi dedi. Ben bu durumu tüketici haklarına bildirirken neler yapmam gerekiyor yardımcı oluyor musunuz? Ve uğraşmaya değer mi sizce?
 

yusuftheayay

80+ Bronze
Katılım
3 Şubat 2022
Mesajlar
1,984
Ben uğraştım misli ile değişim aldım ama 6-7 ay sürüyor, aynı zamanda güncel değerinde para iadesi isteyen birinide görmüştüm youtube da thh aracılığı ile haklı bulunmuştu.
 

xSparkua.

80+ Silver
Katılım
9 Nisan 2020
Mesajlar
3,875
Dahası  
Reaksiyon skoru
1,994
İsim
Chloe Grace Moretz
muhtemelen ürünün fatura fiyatını vericekler ürünün fiyatı aynıysa ücret iadesi yapip yenisini alin ama ürünün su anki fiyati cok daha pahalıysa tüketici haklarına basvurun
 
Katılım
12 Eylül 2024
Mesajlar
208
Dahası  
Reaksiyon skoru
38
İsim
Mehmet Karataş
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #4
Ben uğraştım misli ile değişim aldım ama 6-7 ay sürüyor, aynı zamanda güncel değerinde para iadesi isteyen birinide görmüştüm youtube da thh aracılığı ile haklı bulunmuştu.
6 7 ay uzun süre kulaklık olmadan olmaz fiyat farkı çok değil ama şöyle bişey var ben bunu aldığımda 1000 lira falandı ucuz diye almıştım tredyoldan aynı kulaklığı satan bi teknosa satıcısı teknosa değil başka bide hepsi burada buralardan almak istemiyorum amazona bakıyorum tam dediğim model yok xbox modeli lazım bana oda yok
muhtemelen ürünün fatura fiyatını vericekler ürünün fiyatı aynıysa ücret iadesi yapip yenisini alin ama ürünün su anki fiyati cok daha pahalıysa tüketici haklarına basvurun
 

oEnesQlf

80+ Silver
Katılım
11 Ocak 2021
Mesajlar
2,904
6 7 ay uzun süre kulaklık olmadan olmaz fiyat farkı çok değil ama şöyle bişey var ben bunu aldığımda 1000 lira falandı ucuz diye almıştım tredyoldan aynı kulaklığı satan bi teknosa satıcısı teknosa değil başka bide hepsi burada buralardan almak istemiyorum amazona bakıyorum tam dediğim model yok xbox modeli lazım bana oda yok
Kulaklığın modeli ne
 
Katılım
24 Kasım 2020
Mesajlar
5,354
Steelseries bana aynısını yapmıştı. Ürünü tekrar yolladım ve mail yoluyla tüketici haklarına göre ya aynısı ya da üst modeliyle değiştirilir dedim. Yeni mouse gelmişti
 
Katılım
12 Eylül 2024
Mesajlar
208
Dahası  
Reaksiyon skoru
38
İsim
Mehmet Karataş
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
Kulaklığın modeli ne
steel series artic 1 wiarles xbox
Mesaj otomatik birleştirildi:

Steelseries bana aynısını yapmıştı. Ürünü tekrar yolladım ve mail yoluyla tüketici haklarına göre ya aynısı ya da üst modeliyle değiştirilir dedim. Yeni mouse gelmişti
nasıl yaptınız biraz açbilirmisiniz bende yapıyım ama gönderdikleri mektupta birebir veya muadil olmadığı için yazmışlar oda saçma steelseriesin teknik servisinde kulaklık yok sanki muadil bile bulamamışlar
 

PNSHER

80+ Bronze
Katılım
27 Mart 2020
Mesajlar
867
steel series artic 1 wiarles xbox
Mesaj otomatik birleştirildi:


nasıl yaptınız biraz açbilirmisiniz bende yapıyım ama gönderdikleri mektupta birebir veya muadil olmadığı için yazmışlar oda saçma steelseriesin teknik servisinde kulaklık yok sanki muadil bile bulamamışlar.
Aynısı yoksa muadilini istemek hakkınız. Ellerinde muadil ürün bulunmama ihtimali olduğunu pek sanmam. Bilerek sizi yıldırmaya çalışıyorlar.
 
Katılım
12 Eylül 2024
Mesajlar
208
Dahası  
Reaksiyon skoru
38
İsim
Mehmet Karataş
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #9
Aynısı yoksa muadilini istemek hakkınız. Ellerinde muadil ürün bulunmama ihtimali olduğunu pek sanmam. Bilerek sizi yıldırmaya çalışıyorlar.
bunu yetkili servise belirtiyim dimi aldığım yer ucuz olduğu için trednyoldu satıcı artık bu şeyleri satmıyor mağzasına bakmıştım gmail yoluyla servise iletmem lazım dimi
 

PNSHER

80+ Bronze
Katılım
27 Mart 2020
Mesajlar
867
bunu yetkili servise belirtiyim dimi aldığım yer ucuz olduğu için trednyoldu satıcı artık bu şeyleri satmıyor mağzasına bakmıştım gmail yoluyla servise iletmem lazım dimi
size gönderdikleri formda ne yazıyor görselini buraya yükler misiniz.
 
Katılım
12 Eylül 2024
Mesajlar
208
Dahası  
Reaksiyon skoru
38
İsim
Mehmet Karataş
Mesaj otomatik birleştirildi:

size gönderdikleri formda ne yazıyor görselini buraya yükler misiniz.
kağıdın diğer alt tarfındada seri no falan ayzıyor
+ bide
"NOT: DEĞERLİ İŞ ORTAĞİMIZ LÜTFEN ÜRÜNÜ BU MEKTUP İLE SERVİSİMİZE GÖNDERİNİZ" böyle yazıyor
1726323218396.jpeg
 

PNSHER

80+ Bronze
Katılım
27 Mart 2020
Mesajlar
867
Mesaj otomatik birleştirildi:


kağıdın diğer alt tarfındada seri no falan ayzıyor
+ bide
"NOT: DEĞERLİ İŞ ORTAĞİMIZ LÜTFEN ÜRÜNÜ BU MEKTUP İLE SERVİSİMİZE GÖNDERİNİZ" böyle yazıyor
Alıntıyı görüntüle
Hocam servise tekrar mail yoluyla ulaşarak şu şekilde yazın:
"-" tarihinde satın almış olduğum "SteelSeries Arctis 1 Wireless" marka ürünü tarafımca "-" tarihinde size yolladım. Üründe ki "Çalışmıyor" sorunundan dolayı tamiri mümkün olmadığı için "-" tarihinde değişim raporu ile birlikte geri yolladınız. TKK gereği aynı ürünü, aynı ürün yoksa misli ile değişim yapılarak bir üst model ürünü tarafıma teklif yolu ile iletmeniz, bunu yapmamanız durumunda mağduriyetimin giderilmesi amacı ile servis sorumluluklarınızı ve tkk ilgili maddelerini ihlal etmeniz sonucu oluşan mağduriyetimden dolayı THH yoluna başvurarak firmanızı dava edeceğimi tarafınıza yazılı olarak bildiririm.

1 Hafta içerisinde tarafıma dönüş yapmanızı bekliyorum.

Aynı durumu yaşayan forum üyesi bu şekilde mail atmış. Kesinlikle kazanacaksınız mutlaka hakkınızı arayın.
 
Katılım
12 Eylül 2024
Mesajlar
208
Dahası  
Reaksiyon skoru
38
İsim
Mehmet Karataş
Hocam servise tekrar mail yoluyla ulaşarak şu şekilde yazın:
"-" tarihinde satın almış olduğum "SteelSeries Arctis 1 Wireless" marka ürünü tarafımca "-" tarihinde size yolladım. Üründe ki "Çalışmıyor" sorunundan dolayı tamiri mümkün olmadığı için "-" tarihinde değişim raporu ile birlikte geri yolladınız. TKK gereği aynı ürünü, aynı ürün yoksa misli ile değişim yapılarak bir üst model ürünü tarafıma teklif yolu ile iletmeniz, bunu yapmamanız durumunda mağduriyetimin giderilmesi amacı ile servis sorumluluklarınızı ve tkk ilgili maddelerini ihlal etmeniz sonucu oluşan mağduriyetimden dolayı THH yoluna başvurarak firmanızı dava edeceğimi tarafınıza yazılı olarak bildiririm.

1 Hafta içerisinde tarafıma dönüş yapmanızı bekliyorum.

Aynı durumu yaşayan forum üyesi bu şekilde mail atmış. Kesinlikle kazanacaksınız mutlaka hakkınızı arayın.
hocam teşekür ederim dediğiniz yolu izlicem sonuca göre dönüş yapacağım firmalar artık bu durumu yapması çok can sıkıcı
 
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
1,068,234
Mesajlar
9,602,975
Üyeler
169,694
Son üye
Glxprime7
Top Bottom