Neler Yeni

Steelseries Arctis 9 değişim verildi ama stok yok.

Starliech

80+
Katılım
11 Ekim 2023
Mesajlar
54
Dahası  
Reaksiyon skoru
8
İsim
Batu
Merhaba, 1 sene önce amazon üzerinden satıcısı amazon olan arctis 9 kulaklığım durduk yere çalışmamaya başladı. Ürünü garantiye göndermek için amazona yazdığımda despec bilgisayara yönlendirildim ve ürünü gönderdim. Gönderdikten 2-3 gün sonra üzerinde aynı ürün veya muadili stoklarda bulunmadığı için değişim sağlanamadi, satın aldığınız yerden değişim alabilirsiniz yazan 30 gün geçerli olan bir belge ile geri gönderildi. Amazona başvurduğumda ürünün stoklarda olduğunu ancak satıcısının amazon olmadığı için değişim sağlanamadığını ve stok beklemem gerektiği, stok talebi oluşturduklarını belirttiler. 2 haftadır stok bekliyorum ancak gelmiyor, bu süreçte tekrar tekrar desteğe bağlansamda biz talep oluşturalım ancak ne zaman gelir bilemeyiz deniliyor, ürünün muadilini veya bir üst versiyonunu istediğimde ise biz sadece aynı ürün ile değişim veya ücret iadesi sağlayabiliriz diyorlar, bu gün despec bilgisayarı arayarak durumu anlattığımda amazonun muadil vs. Değişimi yapamayacağını ama kendilerinin yapabileceklerini mail atmam gerektiğini söylediler, mail attım ancak gelen mesaj yine aynı oldu. Ürünün aynısı veya muadili vs. Bulunmuyor diyorlar, işin özü 2 taraftada 2 haftadır hiç bir stok bulunmuyor, belgenin ise geçerlilik süresi 30 gün, süre bittiği zaman ürünü tekrar göndererek 30 günlük bir belge daha alabilirmişim, sanırım aylarca stok bekleyeceğim. Beni ücret iadesine yönlendirmeye çalıştıklarını düşünüyorum ama bunu istemiyorum. Geçen sene 3800'e aldığım kulaklık şu an 6.200'den satılıyor, ne yapmalıyım? Beklemek zorunda mıyım? Despec bilgisayarın stok durumunu vs. Görebileceğim bir site falan da yok, steelseries orjinal destek ekibine falan mı yazmam gerekiyor?
 

Fabrizio Romano

80+ Platinum
Katılım
21 Mayıs 2020
Mesajlar
11,850
En İyi Cevap
5
Steelseries belki yardımcı olabilir. Süreci anlatırsan, belgeleri kanıtlarsan sana yenisini yollayabilirler fakat bu firmanın tüketiciyi önemsemesine bağlı. Mağduriyetine karşılık bunu aldığın firmadan bağımsız yapıyorlar yapan firmalar böyle yapıyor yani. Sonra da Amazondan bir de ürün talep edersin gelmezse THH başvurursun bozuk ürün sendeyse 😉🙂.

Çakallığını az yapmadık. Ama dediğim gibi firmanın inisiyatifine bağlı.
 

Starliech

80+
Katılım
11 Ekim 2023
Mesajlar
54
Dahası  
Reaksiyon skoru
8
İsim
Batu
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #3
Steelseries belki yardımcı olabilir. Süreci anlatırsan, belgeleri kanıtlarsan sana yenisini yollayabilirler fakat bu firmanın tüketiciyi önemsemesine bağlı. Mağduriyetine karşılık bunu aldığın firmadan bağımsız yapıyorlar yapan firmalar böyle yapıyor yani. Sonra da Amazondan bir de ürün talep edersin gelmezse THH başvurursun bozuk ürün sendeyse 😉🙂.

Çakallığını az yapmadık. Ama dediğim gibi firmanın inisiyatifine bağlı.
Bozuk ürün bende belgesiyle beraber duruyor, bir kaç gün daha stok olmazsa steelseries'e yazacağım.
 

firsatgamingx

80+ Silver
Katılım
19 Ekim 2020
Mesajlar
4,593
Dahası  
Reaksiyon skoru
2,568
İsim
Cem Ayar
Instagram
firsatgamingx
Merhaba, 1 sene önce amazon üzerinden satıcısı amazon olan arctis 9 kulaklığım durduk yere çalışmamaya başladı. Ürünü garantiye göndermek için amazona yazdığımda despec bilgisayara yönlendirildim ve ürünü gönderdim. Gönderdikten 2-3 gün sonra üzerinde aynı ürün veya muadili stoklarda bulunmadığı için değişim sağlanamadi, satın aldığınız yerden değişim alabilirsiniz yazan 30 gün geçerli olan bir belge ile geri gönderildi. Amazona başvurduğumda ürünün stoklarda olduğunu ancak satıcısının amazon olmadığı için değişim sağlanamadığını ve stok beklemem gerektiği, stok talebi oluşturduklarını belirttiler. 2 haftadır stok bekliyorum ancak gelmiyor, bu süreçte tekrar tekrar desteğe bağlansamda biz talep oluşturalım ancak ne zaman gelir bilemeyiz deniliyor, ürünün muadilini veya bir üst versiyonunu istediğimde ise biz sadece aynı ürün ile değişim veya ücret iadesi sağlayabiliriz diyorlar, bu gün despec bilgisayarı arayarak durumu anlattığımda amazonun muadil vs. Değişimi yapamayacağını ama kendilerinin yapabileceklerini mail atmam gerektiğini söylediler, mail attım ancak gelen mesaj yine aynı oldu. Ürünün aynısı veya muadili vs. Bulunmuyor diyorlar, işin özü 2 taraftada 2 haftadır hiç bir stok bulunmuyor, belgenin ise geçerlilik süresi 30 gün, süre bittiği zaman ürünü tekrar göndererek 30 günlük bir belge daha alabilirmişim, sanırım aylarca stok bekleyeceğim. Beni ücret iadesine yönlendirmeye çalıştıklarını düşünüyorum ama bunu istemiyorum. Geçen sene 3800'e aldığım kulaklık şu an 6.200'den satılıyor, ne yapmalıyım? Beklemek zorunda mıyım? Despec bilgisayarın stok durumunu vs. Görebileceğim bir site falan da yok, steelseries orjinal destek ekibine falan mı yazmam gerekiyor?
Valla THHye başvur öyle bir alırsın ki :D
 

GirayHan

80+ Gold
Katılım
26 Nisan 2023
Mesajlar
7,203
Merhaba, 1 sene önce amazon üzerinden satıcısı amazon olan arctis 9 kulaklığım durduk yere çalışmamaya başladı. Ürünü garantiye göndermek için amazona yazdığımda despec bilgisayara yönlendirildim ve ürünü gönderdim. Gönderdikten 2-3 gün sonra üzerinde aynı ürün veya muadili stoklarda bulunmadığı için değişim sağlanamadi, satın aldığınız yerden değişim alabilirsiniz yazan 30 gün geçerli olan bir belge ile geri gönderildi. Amazona başvurduğumda ürünün stoklarda olduğunu ancak satıcısının amazon olmadığı için değişim sağlanamadığını ve stok beklemem gerektiği, stok talebi oluşturduklarını belirttiler. 2 haftadır stok bekliyorum ancak gelmiyor, bu süreçte tekrar tekrar desteğe bağlansamda biz talep oluşturalım ancak ne zaman gelir bilemeyiz deniliyor, ürünün muadilini veya bir üst versiyonunu istediğimde ise biz sadece aynı ürün ile değişim veya ücret iadesi sağlayabiliriz diyorlar, bu gün despec bilgisayarı arayarak durumu anlattığımda amazonun muadil vs. Değişimi yapamayacağını ama kendilerinin yapabileceklerini mail atmam gerektiğini söylediler, mail attım ancak gelen mesaj yine aynı oldu. Ürünün aynısı veya muadili vs. Bulunmuyor diyorlar, işin özü 2 taraftada 2 haftadır hiç bir stok bulunmuyor, belgenin ise geçerlilik süresi 30 gün, süre bittiği zaman ürünü tekrar göndererek 30 günlük bir belge daha alabilirmişim, sanırım aylarca stok bekleyeceğim. Beni ücret iadesine yönlendirmeye çalıştıklarını düşünüyorum ama bunu istemiyorum. Geçen sene 3800'e aldığım kulaklık şu an 6.200'den satılıyor, ne yapmalıyım? Beklemek zorunda mıyım? Despec bilgisayarın stok durumunu vs. Görebileceğim bir site falan da yok, steelseries orjinal destek ekibine falan mı yazmam gerekiyor?
aynı durum despec'te başıma geldi. mail yolu ile şunu ilet
xxx tarihinde satın almış olduğum xx marka ürünü tarafımca xx tarihinde size yolladım. üründe ki xx sorundan dolayı tamiri mümkün olmadığı için değişim raporu yolladınız. tkk gereği aynı ürünü aynı ürün yoksa misli ile değişim yapılarak bir üst model ürünü tarafıma teklif yolu ile iletmeniz bunu yapmamanız durumunda maduriyetimin giderilmesi amacı ile servis sorumluluklarınızı ve tkk ilgili maddelerini ihlal etmeniz sonucu oluşan maduriyetimden dolayı thh yoluna başvurarak firmanızı dava edeceğimi tarafınıza yazılı olarak bildiririm.

bunu yaz ellerinde muadil yoksa bir üstü paşa paşa vermek zorunda kalacaklar.
Mesaj otomatik birleştirildi:

ayrıca değişim amazonu bağlamaz garanti kapsamında ise ürün değişimi direkt olarak yetkili servis yapar. ki daha önce başıma geldi ufak bi korkuyu salınca anında teklifi sundular ve değiştirdim.
 
Son düzenleme:

Starliech

80+
Katılım
11 Ekim 2023
Mesajlar
54
Dahası  
Reaksiyon skoru
8
İsim
Batu
  • Konu Sahibi Konu Sahibi
  • #7
aynı durum despec'te başıma geldi. mail yolu ile şunu ilet
xxx tarihinde satın almış olduğum xx marka ürünü tarafımca xx tarihinde size yolladım. üründe ki xx sorundan dolayı tamiri mümkün olmadığı için değişim raporu yolladınız. tkk gereği aynı ürünü aynı ürün yoksa misli ile değişim yapılarak bir üst model ürünü tarafıma teklif yolu ile iletmeniz bunu yapmamanız durumunda maduriyetimin giderilmesi amacı ile servis sorumluluklarınızı ve tkk ilgili maddelerini ihlal etmeniz sonucu oluşan maduriyetimden dolayı thh yoluna başvurarak firmanızı dava edeceğimi bildiririm.

bunu yaz ellerinde muadil yoksa bir üstü paşa paşa vermek zorunda kalacaklar.
Mesaj otomatik birleştirildi:

ayrıca değişim amazonu bağlamaz garanti kapsamında ise ürün değişimi direkt olarak yetkili servis yapar. ki daha önce başıma geldi ufak bi korkuyu salınca anında teklifi sundular ve değiştirdim.
Çok teşekkür ederim, muadil olarak alabileceğim ürünler ne oluyor? Aynı fiyat bandında satılan farklı modeller mi? Veya sundukları bir muadil hoşuma gitmez ise almak zorunda mıyım? Bir üst version olan pro wireless'i talep edebiliyor muyum?
 

GirayHan

80+ Gold
Katılım
26 Nisan 2023
Mesajlar
7,203
Çok teşekkür ederim, muadil olarak alabileceğim ürünler ne oluyor? Aynı fiyat bandında satılan farklı modeller mi? Veya sundukları bir muadil hoşuma gitmez ise almak zorunda mıyım? Bir üst version olan pro wireless'i talep edebiliyor muyum?
Muadil ürün demek aynı özelliklerde olan üründür. özellikler daha altta olamaz eş değer olmalıdır. eğer muadil yok ise stoklarında bir üst modelini yani misli ile değişim vermek zorundalar. mudail olmayan ürünü kabul etmeyin. bir üst modeli talep edin. mailin de ekran görüntüsünü alıp klasöre atın.
Mesaj otomatik birleştirildi:

atacağınız bu mailin yasal olarak bağlayıcılığı söz konusu. mailin sonuna da 1 hafta içinde tarafıma dönüş yapmanızı bekliyorum diye not yazın ve 1 hafta bekleyin her atılan maili ss alıp yine klasör'e atın. tutuşacaklar değişim yapacaklar yapmazlarsa da thh gittiğinizde %100 kazanacaksınız zaten. önce prosedürleri takip edin sonra mahkemeye gidersiniz.
 

Starliech

80+
Katılım
11 Ekim 2023
Mesajlar
54
Dahası  
Reaksiyon skoru
8
İsim
Batu
Muadil ürün demek aynı özelliklerde olan üründür. özellikler daha altta olamaz eş değer olmalıdır. eğer muadil yok ise stoklarında bir üst modelini yani misli ile değişim vermek zorundalar. mudail olmayan ürünü kabul etmeyin. bir üst modeli talep edin. mailin de ekran görüntüsünü alıp klasöre atın.
Çok sağ ol, dediklerini yapacağım ve gelişmeleri buraya yazacağım.
 

GirayHan

80+ Gold
Katılım
26 Nisan 2023
Mesajlar
7,203
Çok sağ ol, dediklerini yapacağım ve gelişmeleri buraya yazacağım.
tamamdır etiketlersen destek olmaya devam ederim prosedür konusunda da. merak etme haklı olan sensin ve ürününü değiştirmek zorundalar.
Mesaj otomatik birleştirildi:

ek olarak şunu da belirteyim tkk ilgili maddeleri satıcıya zorluk doğurabilecek koşullar der. mesela ürün ellerinde yok bir üst modeli de yok fakat onun 2 üst modeli var. bu durumda arada ki fiyat farkını şirket geliş fiyatından sana sunarak teklifte yapabilir. atıyorum senın kulaklık 3000tl sundukları kulaklıkta 10bin TL. firma sana şunu diyebilir. bize 2000tl yollayın 10 bin tllik kulaklığı verelim. durumun elveriyosa kaçırma. bu gibi durumlar tüketiciye fırsattır. ben bu şekilde 3070 ekran kartımı 2.000 TL fark vererek 4070ti'a yükselttim :)
Mesaj otomatik birleştirildi:

1701879215146.png
 

Starliech

80+
Katılım
11 Ekim 2023
Mesajlar
54
Dahası  
Reaksiyon skoru
8
İsim
Batu
tamamdır etiketlersen destek olmaya devam ederim prosedür konusunda da. merak etme haklı olan sensin ve ürününü değiştirmek zorundalar.
Mesaj otomatik birleştirildi:

ek olarak şunu da belirteyim tkk ilgili maddeleri satıcıya zorluk doğurabilecek koşullar der. mesela ürün ellerinde yok bir üst modeli de yok fakat onun 2 üst modeli var. bu durumda arada ki fiyat farkını şirket geliş fiyatından sana sunarak teklifte yapabilir. atıyorum senın kulaklık 3000tl sundukları kulaklıkta 10bin TL. firma sana şunu diyebilir. bize 2000tl yollayın 10 bin tllik kulaklığı verelim. durumun elveriyosa kaçırma. bu gibi durumlar tüketiciye fırsattır. ben bu şekilde 3070 ekran kartımı 2.000 TL fark vererek 4070ti'a yükselttim :)
Mesaj otomatik birleştirildi:

Alıntıyı görüntüle
Maşşallah, çakallıktan kastını şimdi anladım :D
 

Starliech

80+
Katılım
11 Ekim 2023
Mesajlar
54
Dahası  
Reaksiyon skoru
8
İsim
Batu
@blackjacktr

"-" tarihinde satın almış olduğum "SteelSeries Arctis 9 Wireless" marka ürünü tarafımca "-" tarihinde size yolladım. Üründe ki "Çalışmıyor" sorunundan dolayı tamiri mümkün olmadığı için "-" tarihinde değişim raporu ile birlikte geri yolladınız. TKK gereği aynı ürünü, aynı ürün yoksa misli ile değişim yapılarak bir üst model ürünü tarafıma teklif yolu ile iletmeniz, bunu yapmamanız durumunda mağduriyetimin giderilmesi amacı ile servis sorumluluklarınızı ve tkk ilgili maddelerini ihlal etmeniz sonucu oluşan mağduriyetimden dolayı THH yoluna başvurarak firmanızı dava edeceğimi tarafınıza yazılı olarak bildiririm.

Yasal olarak bağlayıcılığı bulunan bu mailime ek olarak eklemek isterim ki, Ürünün "-" tarihinde değişim belgesi ile geri gönderilmesinden bu yana 2 hafta geçmesine rağmen "Despec AŞ" Ürünün aynısının, muadilinin veya bir üst versiyonunun stoklarda bulunmadığını söyleyerek yardımcı olmamak konusunda ısrarcıdır.

1 Hafta içerisinde tarafıma dönüş yapmanızı bekliyorum.

-

Bu şekilde kulaklığın ve belgenin ikisi de gözükecek şekilde bir görsel ile birlikte mail'i ilettim, bekliyorum.
 
Son düzenleme:
Top Bottom