Neler Yeni

Steelseries Arctis 9 değişim verildi ama stok yok.

GirayHan

80+ Gold
Katılım
26 Nisan 2023
Mesajlar
7,203
@blackjacktr

"-" tarihinde satın almış olduğum "SteelSeries Arctis 9 Wireless" marka ürünü tarafımca "-" tarihinde size yolladım. Üründe ki "Çalışmıyor" sorunundan dolayı tamiri mümkün olmadığı için "-" tarihinde değişim raporu ile birlikte geri yolladınız. TKK gereği aynı ürünü, aynı ürün yoksa misli ile değişim yapılarak bir üst model ürünü tarafıma teklif yolu ile iletmeniz, bunu yapmamanız durumunda mağduriyetimin giderilmesi amacı ile servis sorumluluklarınızı ve tkk ilgili maddelerini ihlal etmeniz sonucu oluşan mağduriyetimden dolayı THH yoluna başvurarak firmanızı dava edeceğimi tarafınıza yazılı olarak bildiririm.

Yasal olarak bağlayıcılığı bulunan bu mailime ek olarak eklemek isterim ki, Ürünün "-" tarihinde değişim belgesi ile geri gönderilmesinden bu yana 2 hafta geçmesine rağmen "Despec AŞ" Ürünün aynısının, muadilinin veya bir üst versiyonunun stoklarda bulunmadığını söyleyerek yardımcı olmamak konusunda ısrarcıdır.

1 Hafta içerisinde tarafıma dönüş yapmanızı bekliyorum.

-

Bu şekilde kulaklığın ve belgenin ikisi de gözükecek şekilde bir görsel ile birlikte mail'i ilettim, bekliyorum.
Top senden çıktı :) gönderdiğin mailin yasal bağlayıcılığı var ve 1 hafta 10 gün içinde geri dönüş sağlamazlarsa bu mail ekran görüntüsü ile birlikte online olarak thh başvuruda bulun.
 

Starliech

80+
Katılım
11 Ekim 2023
Mesajlar
54
Dahası  
Reaksiyon skoru
8
İsim
Batu
Top senden çıktı :) gönderdiğin mailin yasal bağlayıcılığı var ve 1 hafta 10 gün içinde geri dönüş sağlamazlarsa bu mail ekran görüntüsü ile birlikte online olarak thh başvuruda bulun.
Maile hızlı dönüyorlar, bundan önce ilettiğim 3 mail'e aynı gün içerisinde döndüler tabi çalışma saatleri içerisinde olduğu için. Muhtemelen bu mailime yarın dönüş yapacaklardır daha önce hiç THH nedir onu bile bilmiyordum açıkçası maile dönüş yapılacak olan süreye kadar başvurusuna vs. bakacağım, benim anlamadığım tek olay Servisin stoklarını görüntüleyebileceğim hiç bir yer yok, sadece adamların sözüne göre var/yok bilgisi alıyoruz. Bir de ücret iadesi sağlamak isterlerse ben bunu istemediğim sürece sağlayamazlar değil mi? THH ücret iadesi ile sonuçlanacaksa falan açıkçası boşuna zaman kaybetmek istemiyorum, ama hayır ya o ürünü yada üst versiyonunu kesinlikle alabilirsin dersen sonuna kadar uğraşacağım.
 

GirayHan

80+ Gold
Katılım
26 Nisan 2023
Mesajlar
7,203
Maile hızlı dönüyorlar, bundan önce ilettiğim 3 mail'e aynı gün içerisinde döndüler tabi çalışma saatleri içerisinde olduğu için. Muhtemelen bu mailime yarın dönüş yapacaklardır daha önce hiç THH nedir onu bile bilmiyordum açıkçası maile dönüş yapılacak olan süreye kadar başvurusuna vs. bakacağım, benim anlamadığım tek olay Servisin stoklarını görüntüleyebileceğim hiç bir yer yok, sadece adamların sözüne göre var/yok bilgisi alıyoruz. Bir de ücret iadesi sağlamak isterlerse ben bunu istemediğim sürece sağlayamazlar değil mi? THH ücret iadesi ile sonuçlanacaksa falan açıkçası boşuna zaman kaybetmek istemiyorum, ama hayır ya o ürünü yada üst versiyonunu kesinlikle alabilirsin dersen sonuna kadar uğraşacağım.
ücret iadesini kabul etmek zorunda değilsin bu durumda satın alan kişiye zorluk doğar yani sana. bu konuda satın aldığın yer sorumlu değil despec bilgisayar sorumlu. yani davayı despec'e açacaksın. teklifini ilet. aynı ürün varsa aynısı yoksa bir üst modeli o da yoksa arada ki farkı minimal tutabilecekleri farklı bir model olan bir kulaklık. unutma. teklifte ilettikleri kulaklık senin kulaklığından çok daha iyi bir model olmalı ki arada ki ücreti öde al geç. aynı üründe fiyat farkı çıkaramazlar bir üst modelde de çıkaramazlar. genelde 2-3 üst model için teklif sunarlar.
 

Starliech

80+
Katılım
11 Ekim 2023
Mesajlar
54
Dahası  
Reaksiyon skoru
8
İsim
Batu
ücret iadesini kabul etmek zorunda değilsin bu durumda satın alan kişiye zorluk doğar yani sana. bu konuda satın aldığın yer sorumlu değil despec bilgisayar sorumlu. yani davayı despec'e açacaksın. teklifini ilet. aynı ürün varsa aynısı yoksa bir üst modeli o da yoksa arada ki farkı minimal tutabilecekleri farklı bir model olan bir kulaklık. unutma. teklifte ilettikleri kulaklık senin kulaklığından çok daha iyi bir model olmalı ki arada ki ücreti öde al geç. aynı üründe fiyat farkı çıkaramazlar bir üst modelde de çıkaramazlar. genelde 2-3 üst model için teklif sunarlar.
Yazmış olduğum mail'e dönüşleri bu şekilde, komikler gerçekten. Şu şekilde bir dönüş sağladım:

-

Ürünün ücreti satın aldığım tarihten bu yana yaklaşık %80 zamlanmıştır, bu durumda ücret iadesi kesinlikle istemiyorum ve istememe hakkım bulunmaktadır. Satın almış olduğum firmaya başvurdum ancak ellerinde aynı üründen bulunmadığı için 2 haftadır yardımcı olamıyorlar, Muadil veya üst versiyon veya teklif vs. istediğim zaman kendilerinin sadece aynı ürün ile değiştirebileceklerini, muadil vb. değişiklikleri sizin yapabileceğinizi ilettiler. Sesli olarak şirketinizi aradığım zaman ise "Amazon yalnızca aynı ürün ile değiştirebilir, Muadil veya üst versiyon gibi değişiklikleri biz yapabiliriz, bu konu hakkında mail atarsanız yardımcı olabiliriz." denildi. Amazon bu konu hakkında bana yardımcı olamadığı için size yönlendirildim ve sizler bana zorluk çıkartıyorsunuz, Elinizde ürünün aynısı, yoksa muadili, oda yoksa üst versiyonunu yasal olarak bana sunmak zorundasınız ancak siz hala amazona yönlendirmeye çalışıyorsunuz. Yardımcı olmamak konusunda ısrarcıysanız bu maile verilecek olan yanıt doğrultusunda THH yoluna başvuracağım.

@blackjacktr
 

Ekler

  • Ekran görüntüsü 2023-12-08 161123.png
    Ekran görüntüsü 2023-12-08 161123.png
    48.3 KB · Hit: 57
Son düzenleme:

GirayHan

80+ Gold
Katılım
26 Nisan 2023
Mesajlar
7,203
Yazmış olduğum mail'e dönüşleri bu şekilde, komikler gerçekten. Şu şekilde bir dönüş sağladım:

-

Ürünün ücreti satın aldığım tarihten bu yana yaklaşık %80 zamlanmıştır, bu durumda ücret iadesi kesinlikle istemiyorum ve istememe hakkım bulunmaktadır. Satın almış olduğum firmaya başvurdum ancak ellerinde aynı üründen bulunmadığı için 2 haftadır yardımcı olamıyorlar, Muadil veya üst versiyon veya teklif vs. istediğim zaman kendilerinin sadece aynı ürün ile değiştirebileceklerini, muadil vb. değişiklikleri sizin yapabileceğinizi ilettiler. Sesli olarak şirketinizi aradığım zaman ise "Amazon yalnızca aynı ürün ile değiştirebilir, Muadil veya üst versiyon gibi değişiklikleri biz yapabiliriz, bu konu hakkında mail atarsanız yardımcı olabiliriz." denildi. Amazon bu konu hakkında bana yardımcı olamadığı için size yönlendirildim ve sizler bana zorluk çıkartıyorsunuz, Elinizde ürünün aynısı, yoksa muadili, oda yoksa üst versiyonunu yasal olarak bana sunmak zorundasınız ancak siz hala amazona yönlendirmeye çalışıyorsunuz. Yardımcı olmamak konusunda ısrarcıysanız bu maile verilecek olan yanıt doğrultusunda THH yoluna başvuracağım.

@blackjacktr
ss ile birlikte direkt olarak thh başvur şimdi :)
 

Starliech

80+
Katılım
11 Ekim 2023
Mesajlar
54
Dahası  
Reaksiyon skoru
8
İsim
Batu
ss ile birlikte direkt olarak thh başvur şimdi :)
THH Başvurusunda şikayet oluştururken firmanın Vergi ve Mersis numarasını istiyor, benim faturamda ki Vergi ve Mersis bilgileri Amazona ait, Amazon canlı desteğe bağlanarak durumu bildirdiğimde Distribütör firma size yardımcı olmak zorundadır ancak bu bilgileri kendilerinden istemelisiniz falan dediler, Despec'in sitesine baktım ancak göremedim, mail ile istedim ama vereceklerini sanmıyorum belki vermek zorundadır orasını bilemem ama yine de zaman kaybetmemek için buradan da sormak istedim, Despec Bilgisayar'ın (https://www.despec.com.tr) vergi ve mersis numarasına nasıl ulaşabilirim? Ayrıca bu site içerisinde Teklos diye farklı bir firma daha mevcut, ben despec'e mail atıyorum ancak cevap yukarıda ki görselde ilettiğim gibi teklos üzerinden geliyor. Şimdi baktım https://www.teklos.com.tr bu şekilde bir site daha mevcut, hangisini dava edeceğim? @blackjacktr
 
Son düzenleme:

GirayHan

80+ Gold
Katılım
26 Nisan 2023
Mesajlar
7,203
THH Başvurusunda şikayet oluştururken firmanın Vergi ve Mersis numarasını istiyor, benim faturamda ki Vergi ve Mersis bilgileri Amazona ait, Amazon canlı desteğe bağlanarak durumu bildirdiğimde Distribütör firma size yardımcı olmak zorundadır ancak bu bilgileri kendilerinden istemelisiniz falan dediler, Despec'in sitesine baktım ancak göremedim, mail ile istedim ama vereceklerini sanmıyorum belki vermek zorundadır orasını bilemem ama yine de zaman kaybetmemek için buradan da sormak istedim, Despec Bilgisayar'ın (https://www.despec.com.tr) vergi ve mersis numarasına nasıl ulaşabilirim? Ayrıca bu site içerisinde Teklos diye farklı bir firma daha mevcut, ben despec'e mail atıyorum ancak cevap yukarıda ki görselde ilettiğim gibi teklos üzerinden geliyor. Şimdi baktım https://www.teklos.com.tr bu şekilde bir site daha mevcut, hangisini dava edeceğim? @blackjacktr
despect'i dava ediceksin. mh 'ye mail at yasal şirket bilgilerini iletmelerini söyle.
 
Katılım
12 Kasım 2023
Mesajlar
461
Dahası  
Reaksiyon skoru
201
İsim
Sezgin
Hocam ne yaptınız herhangi bir geri dönüt aldınız mı THH'ye başvurdunuz mu?
 

Starliech

80+
Katılım
11 Ekim 2023
Mesajlar
54
Dahası  
Reaksiyon skoru
8
İsim
Batu
evet hocam bende merak ettim netice nedir
Hocam ne yaptınız herhangi bir geri dönüt aldınız mı THH'ye başvurdunuz mu?
Firma durumu amazona yönlendiriyor, amazonun stok olmadığı için ürünü 2 haftadır sağlayamadığını daha önce sesli olarak bildirmiş olsam da mail ile bildirmediğim için yasal olarak mailleri sunacağımdan dolayı bildirip daha sonra başlatmak istedim. bu gün iletmiş oldukları amazona yönlendirme mailine bana siz yardımcı olmak zorundasınız gibi bir geri dönüş sağladım, yarın gün içerisinde iletecekleri geri dönüş mailine göre de THH başvurusunda bulunacağım.
Mesaj otomatik birleştirildi:

despect'i dava ediceksin. mh 'ye mail at yasal şirket bilgilerini iletmelerini söyle.
MH nedir?
 

Starliech

80+
Katılım
11 Ekim 2023
Mesajlar
54
Dahası  
Reaksiyon skoru
8
İsim
Batu
@blackjacktr Fatura, Mail görüşmeleri ve ürünün/belge ile yan yana olduğu bir görseli de ek olarak ekleyerek THH başvurusu başlattım.
 

Ekler

  • 25.png
    25.png
    213.2 KB · Hit: 39
Yeni mesajlar Yeni Konu Aç      

SON KONULAR

Forum istatistikleri

Konular
907,315
Mesajlar
8,306,865
Üyeler
140,806
Son üye
Algosamigo
Top Bottom