Starliech
80+
- Katılım
- 11 Ekim 2023
- Mesajlar
- 54
Dahası
- Reaksiyon skoru
- 8
- İsim
- Batu
Merhaba, 1 sene önce amazon üzerinden satıcısı amazon olan arctis 9 kulaklığım durduk yere çalışmamaya başladı. Ürünü garantiye göndermek için amazona yazdığımda despec bilgisayara yönlendirildim ve ürünü gönderdim. Gönderdikten 2-3 gün sonra üzerinde aynı ürün veya muadili stoklarda bulunmadığı için değişim sağlanamadi, satın aldığınız yerden değişim alabilirsiniz yazan 30 gün geçerli olan bir belge ile geri gönderildi. Amazona başvurduğumda ürünün stoklarda olduğunu ancak satıcısının amazon olmadığı için değişim sağlanamadığını ve stok beklemem gerektiği, stok talebi oluşturduklarını belirttiler. 2 haftadır stok bekliyorum ancak gelmiyor, bu süreçte tekrar tekrar desteğe bağlansamda biz talep oluşturalım ancak ne zaman gelir bilemeyiz deniliyor, ürünün muadilini veya bir üst versiyonunu istediğimde ise biz sadece aynı ürün ile değişim veya ücret iadesi sağlayabiliriz diyorlar, bu gün despec bilgisayarı arayarak durumu anlattığımda amazonun muadil vs. Değişimi yapamayacağını ama kendilerinin yapabileceklerini mail atmam gerektiğini söylediler, mail attım ancak gelen mesaj yine aynı oldu. Ürünün aynısı veya muadili vs. Bulunmuyor diyorlar, işin özü 2 taraftada 2 haftadır hiç bir stok bulunmuyor, belgenin ise geçerlilik süresi 30 gün, süre bittiği zaman ürünü tekrar göndererek 30 günlük bir belge daha alabilirmişim, sanırım aylarca stok bekleyeceğim. Beni ücret iadesine yönlendirmeye çalıştıklarını düşünüyorum ama bunu istemiyorum. Geçen sene 3800'e aldığım kulaklık şu an 6.200'den satılıyor, ne yapmalıyım? Beklemek zorunda mıyım? Despec bilgisayarın stok durumunu vs. Görebileceğim bir site falan da yok, steelseries orjinal destek ekibine falan mı yazmam gerekiyor?