nasıl yaptınız biraz açbilirmisiniz bende yapıyım ama gönderdikleri mektupta birebir veya muadil olmadığı için yazmışlar oda saçma steelseriesin teknik servisinde kulaklık yok sanki muadil bile bulamamışlar
Her şeyi yazdım hocam sorunu vs ürünün değişimini talep ettiğimi eğer aynısı yoksa bir üst model ile değiştirilmesi gerektiğini tüketici kanununa göre böyle olduğunu söyledim mektup vs de içindeydi tekrar yolladım ürün değişti geldi
Her şeyi yazdım hocam sorunu vs ürünün değişimini talep ettiğimi eğer aynısı yoksa bir üst model ile değiştirilmesi gerektiğini tüketici kanununa göre böyle olduğunu söyledim mektup vs de içindeydi tekrar yolladım ürün değişti geldi
banada aynısını dediler galiba ürünü yeniden istediler eğer yeni ürün gönderirlerse çok komik olur valla. normalde ellerinde yok biraz zorlayınca ellerinde var
Acımayın. Tüketi olarak faturanız ve bilginiz var. Verin tüketici hakem heyetine. İşlemler olduktan sonrada dalga geçmek için ararsınız müşteri hizmetlerini
Acımayın. Tüketi olarak faturanız ve bilginiz var. Verin tüketici hakem heyetine. İşlemler olduktan sonrada dalga geçmek için ararsınız müşteri hizmetlerini
banada aynısını dediler galiba ürünü yeniden istediler eğer yeni ürün gönderirlerse çok komik olur valla. normalde ellerinde yok biraz zorlayınca ellerinde var
Hocam servise tekrar mail yoluyla ulaşarak şu şekilde yazın:
"-" tarihinde satın almış olduğum "SteelSeries Arctis 1 Wireless" marka ürünü tarafımca "-" tarihinde size yolladım. Üründe ki "Çalışmıyor" sorunundan dolayı tamiri mümkün olmadığı için "-" tarihinde değişim raporu ile birlikte geri yolladınız. TKK gereği aynı ürünü, aynı ürün yoksa misli ile değişim yapılarak bir üst model ürünü tarafıma teklif yolu ile iletmeniz, bunu yapmamanız durumunda mağduriyetimin giderilmesi amacı ile servis sorumluluklarınızı ve tkk ilgili maddelerini ihlal etmeniz sonucu oluşan mağduriyetimden dolayı THH yoluna başvurarak firmanızı dava edeceğimi tarafınıza yazılı olarak bildiririm.
1 Hafta içerisinde tarafıma dönüş yapmanızı bekliyorum.
Aynı durumu yaşayan forum üyesi bu şekilde mail atmış. Kesinlikle kazanacaksınız mutlaka hakkınızı arayın.
Merhaba, 1 sene önce amazon üzerinden satıcısı amazon olan arctis 9 kulaklığım durduk yere çalışmamaya başladı. Ürünü garantiye göndermek için amazona yazdığımda despec bilgisayara yönlendirildim ve ürünü gönderdim. Gönderdikten 2-3 gün sonra üzerinde aynı ürün veya muadili stoklarda bulunmadığı...
hocam ürünü geri istediler benden bügün geldi adamlar şaka gibi kulaklığın kutusunu açmamışlar. Ben dosya içinde dava ediceğimi yazılı şekilde bildiren kağıt garanti bide Değişim raporunu yeniden yolladım adamlar bana yeniden değişim raporu yollamışlar kutuyu bile açmamışlar valla deliricem şimdi
hocam ürünü geri istediler benden bügün geldi adamlar şaka gibi kulaklığın kutusunu açmamışlar. Ben dosya içinde dava ediceğimi yazılı şekilde bildiren kağıt garanti bide Değişim raporunu yeniden yolladım adamlar bana yeniden değişim raporu yollamışlar kutuyu bile açmamışlar valla deliricem şimdi
www.trendyol.com/ üzerinden "30 Ocak 2024" tarihinde satın almış olduğum "SteelSeries Arctis 1 Wireless Xbox Edition"" marka ürünü bozulduğu için "6 Eylül 2024"tarihinde https://www.despec.com.tr'e gönderdim. Ürün Despec tarafından "Arızalı Çalışmıyor" sorunundan dolayı tamiri mümkün olmadığı için tarihinde "Ürünün aynısının veya muadilinin stoklarda bulunmadığı, bu yüzden değişim yapılamadığı, satın aldığım yer ile iletişime geçerek değişim veya ücret iadesi talep edebileceğimi belirten ve 30 gün geçerli olan bir belge ile tarafima geri gönderildi." Satın almış olduğum yere başvurduktan sonra ellerinde olmadığını ücret iadesi yapabilceklerini söylediler. Bu durumu e mail tarafından [email protected] iletiğimde benden ürünü yeniden geri istediler. "28 Eylül 2024" tarihinde elime ulaşan üründe yeniden iade formu gönderildi ürüne hiçbir işlem yapılmadan.
TKK gereği aynı ürünü, aynı ürün yoksa misli ile değişim yapılarak bir üst model ürünü tarafıma teklif yolu ile iletmeleri, bunu yapmamaları durumunda mağduriyetimin giderilmesi amacı ile servis sorumluluklarını ve tkk ilgili maddelerini ihlal etmeleri sonucu oluşan mağduriyetimden dolayı THH yoluna başvurarak firmalarını dava edeceğimi taraflarına yazılı olarak bildirdim.
Ancak despec ürünü göndermeme rağmen ürüne hiçbir işlem uygulamadan bana geri iade raporu ile geri dönderdi.
Sizlerden talebim ise:
Ücret iadesi istemiyorum, ürün satın aldığım zaman 3.199TL iken şu sıfır kapalı orjinal aynısı ile an +4000TL. bandında, ürünümün stoklarda yoksa üst versiyonu en kötü ihtimal aynı özelliklere sahip muadil bir kulaklığı vs. teklif yolu ile bana iletmelerini ve ürünümün değişimini istiyorum.
Burdan yardım aldım düzeltmem gereken yerler varmı?
@blackjacktr "-" tarihinde satın almış olduğum "SteelSeries Arctis 9 Wireless" marka ürünü tarafımca "-" tarihinde size yolladım. Üründe ki "Çalışmıyor" sorunundan dolayı tamiri mümkün olmadığı için "-" tarihinde değişim raporu ile birlikte geri yolladınız. TKK gereği aynı ürünü, aynı ürün...